Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10087Neuznaná reklamace č. FRC2016001108 a FRC2016005217

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2016, před 9 lety

David Rachunek

Znění stížnosti

Dne 24.7.2015 jsem koupil nový dotykový mobilní telefon značky Lenovo A7000 od společnosti CZC.CZ s.r.o. včetně příslušenství za 4.998,-- Kč. Od prosince dotyk telefonu postupně přestával fungovat až nakonec odešel dotyk na celé obrazovce. Proto jsem telefon dne 8.1.2016 předal k reklamci na pobočku CZC partner Hodonín -CZC-JM s.r.o. Jaroslav Budiš, Brandlova 3378/99 v Hodoníně (adresa pobočky je na ul. Měšťanské). Paní, která telefon přebírala, uvedla do protokolu - popis závady: "přestal fungovat dotyk téměř na celé obrazovce". Reklamce byla vyřízena dne 1.2.2016 a zaslána poštou na mou adresu David Rachunek, Strážnická 652, Vracov, PSČ 696 42. Když jsem zásilku otevřel, nevěřil jsem svým očím. Ne jenom, že reklamace nebyla uznána, ale telefon mi byl navrácen s mechanicky poškozeným LCD a vyjádření technika bylo: "Zařízení nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy. Mechanicky poškozený LCD. Oprava je možná pouze nezárušně (placeně, nerentabilní). Telefon jsem obratem dne 4.2.2016 zanesl zpět na prodejnu v Hodoníně, kde mi paní, která ode mě mobilní telefon původně přebírala, dosvědčila, že LCD při předání dne 8.1.nebyl mechanicky poškozen. Nehledě na to, jak sdělila, kdyby byl mechanicky poškozen, ihned by mě upozornila, že na toto poškození se nevztahuje reklamace. Sepsali jsme spolu záznam o převzetí zboží k reklamaci, kde v popisu závady uvedla: "Vráceno ze servisu s rozbitým displejem, přičemž zákazník předával na prodejně bez rozbitého displeje. Na základě toho posílá zpět s přiloženým dopisem". Do dopisu jsem popsal výše uvedený problém se žádostí o vrácení peněz za poškozený mobilní telefon. Koncem února jsem obdržel emailovou zprávu o vyřízení reklamace s tím, že si telefon mám vyzvednout na pobočce v Hodoníně. Mobilní telefon mi byl opět vrácen zpět neopravený, rozbitý a se stejným zdůvodněním technika:" zařízení nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy. Mechanicky poškozený LCD. Oprava je možná pouze nezáruční". A na moji písemnou stížnost (přiložený dopis) se společnost neobtěžovala nijak reagovat.
Protože jsem se doposud nesetkal s tak nekorektním jednáním, obracím se se svou stížností na Vás.


Produkt

Dotykový mobilní telefon Lenovo A7000, sériové číslo 866225024538734, kód 171767


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2016 21:26, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2016 16:21, před 9 lety

Dobrý den,
prosím pošlete mobilní telefon včetně příslušenství na mé jméno, postarám se o nápravu. ( Můžete případně využít i naši pobočku, kde do protokolu jen uvedete "K rukám Milana Novosada - dTest" )
Děkuji
CZC.cz s.r.o.
Novosad Milan
Reklamační oddělení
Brodská 570
26101 Příbram

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2016 10:05, před 9 lety

Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 15:29, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.