Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#10090Zamítnutí záruční opravy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2016, před 9 lety

Tomáš Culek

Znění stížnosti

V únoru 2015 jsem koupil v prodejně OKAY Elektrospotřebiče v Pardubicích MT Doogee Dagger DG550. V únoru 2016 se mi telefon začal samovolně restartovat a začala vyskakovat chybová hláška k aplikaci. MT jsem předal k reklamaci prostřednictvím prodejny OKAY Elektrospotřebiče Pardubice, kde jsem ho koupil. Po cca 1 týdnu mi poslaly MT zpátky s tím, že je mechanicky poškozený pádem a to způsobuje popsané problémy a dále že na základní desce chybí záruční pečeť. MT ROZHODĚ NIKDO NEDEMONTOVAL, TAKŽE POKUD CHYBÍ ZÁRUČNÍ PEČEŤ, TAK TAM NEBYLA UŽ PŘI KOUPI MT A K MECHANICKÉMU POŠKOZENÍ PÁDEM MUSELO DOJÍT PŘI DOPRAVĚ NEBO V SERVISU, PROTOŽE MI MT VRÁTILI S POŠKOZENÝM PRAVÍM HORNÍM ROHEM A UTRŽENÝM DISPLEJEM !!!!


Produkt

DOOGEE DAGGER DG 550, IMEI: 354989064616754, výrobní číslo: 54989064616762


Požadované řešení

Za těchto okolností chci rozhodně vyměnit zboží za nové nebo vrátit peníze!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2016 10:22, před 9 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, nikoli osoba, která byla k opravě určena (např. servisní středisko). Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího. Porušení „záruční pečeti“ neznamená zánik práva z vadného plnění. Prodávající by musel prokázat, že vadu způsobil spotřebitel a proto za ní není odpovědný.

Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2016 11:31, před 9 lety

Vážený pane Culku,

reaguji na Váš podnět týkající se reklamace mobilního telefonu, který jste zakoupil v našem internetovém obchodě.

Ráda bych se Vám jménem celé naší společnosti omluvila za způsobené komplikace a nepříjemnosti z toho vyplývající. Přejeme si samozřejmě vyřešit celou záležitost k Vaší plné spokojenosti, proto mi dovolte nabídnout Vám řešení formou odstoupení od kupní smlouvy.
Prosím, dostavte se na prodejnu OKAY 1007 Pardubice, kde s Vámi personál ochotně vyřídí veškeré náležitosti související s vrácením výrobku. S sebou, prosím, mějte mobilní telefon vč. veškerého příslušenství. Personál prodejny je o celé záležitosti již informován, nemělo by proto dojít k žádnému nedorozumění.
Peníze Vám budou vráceny v zákonné lhůtě bankovním převodem zpět na Váš účet.

Pevně věřím, že s vyřízením celé věci tímto způsobem budete spokojen a svůj názor nad uzavřením záležitosti vyjádříte prostřednictvím hodnocení na tomto portále.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.4.2016 14:12, před 9 lety


Tomáš Culek

V pořádku. Děkuji. T. Culek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.10.2016 12:12, před 8 lety


Tomáš Culek

Hodnocení: