Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#10092Nevrácené peníze za reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2016, před 9 lety

R. Balážová

Znění stížnosti

28. 2. 2016 jsem si na Sbazaru, kde paní též inzeruje, objednala leginy Adidas za 250 Kč + 45 Kč poštovné. V inzerátu bylo uvedeno, že jsou bavlněné. Když jsem paní kontaktovala přes email a ptala se jí, zda jsou opravdu jen bavlněné, uvedla, že ano. Zaplatila jsem dopředu částku 295 Kč na uvedený účet. Leginy byly ze 30 % z elastanu, což v inzerátu ani v emailové komunikaci se mnou neuváděla. Okamžitě jsem paní napsala, že jsem nespokojená. Ta se mi omluvila. Domluvily jsme se, že jí pošlu zboží zpět a ona mi vrátí peníze. Balíček jsem odeslala na uvedenou adresu dne 3. 2. 2016, paní si ho dle elektronické dodejky převzala hned druhý den 4. 2. 2016. Od té doby na mé emaily nereaguje a peníze mi samozřejmě dodnes nepřišly. Přišla jsem tedy celkem o 338 Kč.


Produkt

Leginy Adidas


Požadované řešení

Vrátit peníze včetně poštovného, celkem 338 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2016 16:45, před 9 lety

Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebitelce dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslala.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou mu spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť prodávající se obohatil na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 14:23, před 9 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.