Společnost


Kašák Roman

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1010Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2013, před 11 lety

Jakub Buřil

Znění stížnosti

1.3.2013 jsem reklamoval cca rok starou zimní bundu ze soupravy na lyžování v prodejně, kde jsem soupravu koupil. Ani po zhruba 45 dnech se prodejce s vyřízením reklamace neozval. Tudíž jsem prodejci písemně zaslal odstoupení od smlouvy, s požadavkem vrácení peněz za celou soupravu (bunda a kalhoty), protože zboží bylo zakoupeno v barevném kompletu. Prodejce mě kontaktoval po měsíci telefonicky a emailem s tím, že na prodejně je reklamace vyřízená, že dodrželi zákonnou lhůtu, moje odstoupení nazýval gaunerskou praktikou a křičel na mě do telefonu.


Produkt

Zimní souprava-bunda a kalhoty na lyžování/snowboard.


Požadované řešení

Po prodejci chci vrátit kupní cenu celé soupravy z důvodu nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2013 12:17, před 11 lety

Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele má prodejce povinnost vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění. Dle nálezu Ústavního soudu ze dne 10. 11. 2009, sp. zn. III. ÚS 2983/08 je povinností prodejce k včasnému a řádnému vyřízení reklamace aktivně spotřebitele o jejím vyřízení informovat.
V případě, že reklamace není vyřízena ve výše uvedené lhůtě, svědčí spotřebiteli stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2013 14:33, před 11 lety

Zákazník zakoupil zboží 16.1.2012. samostatně bundu a samostatně kalhoty (nebylo prodáváno jako komplet ) ,tudíž nemůže reklamovat jako celek.
Zboží donesl 1.3.2013 po používání dvou zimních sezon na reklamaci , kde reklamoval rozpáranou kapsu - což není vada výrobku ale běžného používání i přesto jsme mu reklamaci vzali a řešili . Po naší telefonické informaci koncem března 2013 jsme informovali zákazníka o vyřízení reklamace že si jí muže vyzvednout na prodejně , nedostavil se a posléze poslal dopis , kde požaduje vrátit peníze za bundu i za kalhoty (které vůbec nebyli předmětem reklamace) nynější veřejné osočování a napadání zákazníkem ohledně praktik je nedůstojné. Zákazník do dnešního dne od 1.3.2013 nebyl na prodejně pro vyzvednutí vyřízené reklamace a vůbec nekomunikuje .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.11.2013 15:37, před 11 lety


Jakub Buřil

Bundu jsem opravdu reklamoval 1.3.2013 v prodejně na Mělníku. Prodejce mě nijak o vyřízení reklamace neinformoval ani po 45 dnech, proto jsem na jeho adresu zaslal dopis o odstoupení od smlouvy (17.4.2013). Pokud tvrdí opak, vyzývám ho, aby svoje tvrzení náležitě doložil.
Na uplatnění odstoupení od smlouvy jsem prodejce dále upozorňoval při telefonickém hovoru a e-mailem, naposledy 21.5.2013. Od té doby se mnou prodejce nekomunikuje.
Přikládám dopis o odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.11.2013 11:08, před 11 lety

Ohledně reklamované bundy jsme zákazníka telefonicky včas informovali , že má bundu opravenou dle reklamačního listu (rozpáraný zip u kapsy na bundě) tudíž si jí může vyzvednout , zákazník nereagoval až posléze poslal dopis ohledně odstoupení od smlouvy. Tento zákazník se zatím vůbec nedostavil na prodejnu , ale stále nás takto jen napadá a osočuje i když má bundu připravenou na prodejně již sedm měsíců .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2013 14:08, před 11 lety

Dle nálezu Ústavního soudu ze dne 10.11.2009 sp. zn. III. ÚS 2983/08 a rozsudku Nejvyššího soudu č.j. 33 Cdo 3228/2009 povinný aktivně spotřebitele o vyřízení reklamace vyrozumět. V rámci výše uvedeného je třeba, aby prodejce splnění své povinnosti prokázal.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2013 10:00, před 11 lety


Jakub Buřil

Vyzývám tedy prodejce, aby prokázal své tvrzení, že mě o vyřízení reklamace informoval ve lhůtě 30 dní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.1.2014 20:18, před 11 lety


Jakub Buřil

Hodnocení:

Komentář: Prodejce mi po upozornění poradců z dTestu nakonec vrátil peníze za bundu tak, jak jsem požadoval.