Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#10109Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2016, před 9 lety

Romana Jarolímová

Znění stížnosti

Dne 21. 9. 2015 bylo pod objednávkou 9902006064 objednáno zboží Paměťová karta 32 GB s adaptérem, špionská kamera v USB flashdisku. Zboží bylo ihned po dodání vráceno zpět. Dne 5.11. byl zaslán první email na společnost tohoto znění:Dobrý den, dne 16.10. jsem vracela zboží těchto voucherů 2005153, 2005155.
Chtěla bych se zeptat, kdy mi budou vráceny peníze.
Odpověď zněla:Dobrý den,
odeslání částky necháme ověřit na účetním oddělení a budeme Vás kontaktovat ihned, jakmile obdržíme vyjádření.
Děkujeme za pochopení
Poté bylo zasláno ještě několik emailů, poslední odpověď ze strany dodavatele byla 3. 12. 2015 Dobrý den,
bohužel částka stále nebyla odeslána. Nicméně účetní zasílá všechny platby co nejdříve je to možné, ale vždy v pořadí, v jakém na účetní oddělení přišly a to my bohužel nemůžeme ovlivnit a nikoho upřednostňovat. Za opoždění platby se velice omlouváme a budeme se snažit vše vyřídit co nejrychleji.
Děkujeme za pochopení

S pozdravem
Váš tým zákaznické podpory BerSlevu.cz
Několikrát jsem se pokoušela i společnost kontaktovat telefonicky, ale bohužel telefon nikdo nezvedal.
Od té doby bez odezvy. Poslední email z mojí strany na požadavek vrácení částky Kč 816,-- byl zaslán dne 20. 1. 2016.


Produkt

Paměťová karta 32 GB s adaptérem, Špionská kamera v USB flashdisku


Požadované řešení

Prosím o vrácení částky Kč 816,-- zpět na můj účet. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2016 10:11, před 9 lety

V případě smluv uzavřených mezi spotřebitelem a podnikatelem prostředky komunikace na dálku má spotřebitel právo odstoupit od takto sjednané smlouvy bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku. Využije-li spotřebitel svého práva odstoupit od smlouvy podle § 1829 občanského zákoníku, považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Odstoupil-li spotřebitel od uzavřené smlouvy, podnikatel je povinen vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Pokud podnikatel tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodejce nekomunikuje, tak jedinou možností, je odstoupit od smlouvy písemně doporučeným dopisem. I kdyby si jej prodejce nepřevzal, tak se považuje za doručený, to jest, že se s ním seznámil, i když si jej nepřevzal nebo jej odmítl převzít. Pak se vrácení peněz z důvodu odstoupení od smlouvy může spotřebitel domáhat soudní cestou, neboť nárok je vymahatelný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2016 16:58, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.