Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2.5.2013 jsem si koupil boty v obchodě Topman (OC Palladium, Praha). Po dvouměsíčním nošení, boty jsem měl na nohou cca 10x, se látka na jedné botě u kotníku roztrhla při nazouvání. Boty jsem tedy u prodejce reklamoval 10.10., 21.10. byla reklamce vyřízena s tím, že je zamítnuta. Nebyla shledána technická vada nebo vada materiálu. Přitom byla bota používaná minimálně. Hned jsem podal další reklamaci s uplatněním rozporu s kupní smlouvou.
Po prodejci požaduji výměnu zboží nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Rozpor s kupní smlouvou je upraven v § 616 občanského zákoníku. Uplatňuje se v prvních 6 měsících od zakoupení výrobku. § 616 odst. 4 občanského zákoníku stanovuje povinnost prodejce při uplatnění rozporu s kupní smlouvou prokázat, že zboží předával spotřebiteli v pořádku. Pokud prodejce neprokáže opak, považuje se rozpor za existující již při převzetí věci.
Hodnocení:
Komentář: Boty jsem znovu reklamoval podle rady poradce z dTestu jako rozpor s kupní smlouvou. Prodejce požadavek uznal a vrátil mi peníze, spokojenost:)