Společnost


Alshaya Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1011Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2013, před 11 lety

Jakub Buřil

Znění stížnosti

2.5.2013 jsem si koupil boty v obchodě Topman (OC Palladium, Praha). Po dvouměsíčním nošení, boty jsem měl na nohou cca 10x, se látka na jedné botě u kotníku roztrhla při nazouvání. Boty jsem tedy u prodejce reklamoval 10.10., 21.10. byla reklamce vyřízena s tím, že je zamítnuta. Nebyla shledána technická vada nebo vada materiálu. Přitom byla bota používaná minimálně. Hned jsem podal další reklamaci s uplatněním rozporu s kupní smlouvou.


Požadované řešení

Po prodejci požaduji výměnu zboží nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2013 11:08, před 11 lety

Rozpor s kupní smlouvou je upraven v § 616 občanského zákoníku. Uplatňuje se v prvních 6 měsících od zakoupení výrobku. § 616 odst. 4 občanského zákoníku stanovuje povinnost prodejce při uplatnění rozporu s kupní smlouvou prokázat, že zboží předával spotřebiteli v pořádku. Pokud prodejce neprokáže opak, považuje se rozpor za existující již při převzetí věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.1.2014 20:22, před 11 lety


Jakub Buřil

Hodnocení:

Komentář: Boty jsem znovu reklamoval podle rady poradce z dTestu jako rozpor s kupní smlouvou. Prodejce požadavek uznal a vrátil mi peníze, spokojenost:)