Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobry den v nedeli byla sestra v santovce v olomouci si nechat zmensit sim kartu do noveho telefonu sim karta zmensit nesla a tak byla vystavena nova stara sim karta byla vyhozena ne vracena sestre ale vyhozena do verejnyho odpadkoveho kose nechapu proc nemaji na pobocce svuj kos v prodejne a tak jsem volal na pobocku jestli tam tu kartu nemaji bylo me receno ze tam nejaka je a ze se ozvou do 30 min hodina a nic tak jsme tam jely a ptaly jsme se proc nedal pan D. Č. ktery tam obsluhoval a byl jako i vedouci co nam rekl ze vsechny sim karty vyhazuji do kose tak jsme ji chtely spatky pac tam byly vsechny kontakty sestry a bylo nam receno at si ji jdeme najit do odpadkoveho kose a kdyz sem rikal ze jako ja zakaznik si mam jit najit kartu do kose kam ji hodil pan D. Č. to me bylo divne kdyz ji tam hodil pan tak proc ja si ji mam hledat v kosi tak sem rikal at ji najde on ze to neni moje vec ja ji tam nehodil tak rikal ze to neni jeho vec takze bych si chtel stezovat na prodejnu v šantovce v olomouci na pana D. Č. k prijemnemu pristupu k zakaznikum a neochote doufam ze nokdo nenajde simku a nebude s toho volat kdyz ji hodil tam kde ji mohl kazdy vytahnout s pozdravem Jakub Podal
sim karta
bylo by dobre neco udelat s prodejcem Davidem čadou ktery je neochotny a vyhodil sim kartu sestre ktera prisla o vsechny kontakty
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Pokud spotřebitelka předala svoji SIM kartu k úpravě, a karta byla zaměstnancem společnosti ztracena, vyhozena, měla by nárok na náhradu škody dle § 2944 občanského zákoníku, který stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Pokud nebyla požadovaná úprava karty možná, měla být spotřebitelce vrácena.
Hezký den, pane Podale,
je mi líto, že došlo k takovému nedorozumění.
Rád bych vás ujistil, že jakmile dojde k výměně SIM karty, je původní karta znehodnocena - není možné z ní kamkoliv volat, protože už je neaktivní. Takže se opravdu nemusíte bát jejího zneužití.
Nemohu posoudit tuto situaci, protože jsem jí nebyl přítomen. Pokud jste si ale starou SIM kartu nechtěli odnést, je přirozené, že ji kolegové vyhodili, protože žádné jiné využití pro ni nemáme. V takovém případě nemusí být vždy možné ji dodatečně najít.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.