Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10116Zamítnutí náhodilého poškození

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2016, před 9 lety

Linda Brázdilová

Znění stížnosti

Dobrý den , mám problém s pojištovnou , stala se mě nehoda , spadl telefon do vany ale byl v záruce u T-mobile + pojištěn u pojištovny BNP Paribas Cardif a to proti náhodilemu poškození/odcizení . Jenže při odevzdání přístroje na T-mobile pobočce a následnému odeslání na pojištovnu přišel obratem dopis o zamítnutí pojistky , jejich vyjádření bylo že jsem mohl předvídat celou situaci tedy pád telefonu do vany na to jsem odpověděl odvoláním a vyjádřením se ale jejich reakce byla opět stejná při pokusu několikanásobného kontaktování infolinky bez výsledku , vše řešit pouze skrze email nebo korespondečně. Je ale velice zvláštní že stejná pojištovna na jiný telefon (podstatně levnější) asi rok zpět uznala úplně stejnou situaci bez menšího problému ! Prosím o pomoc jedná se o iPhone 6 tedy nemalou částku , děkuji


Produkt

iPhone 6 64GB IMEI359285064395530


Požadované řešení

Ja pouze chci vrátit zpět opravený nebo vyměněný iPhone za který jsem si zaplatil pojištění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2016 08:06, před 9 lety

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.

V případě zamítnutí práva na pojistné plnění, může spotřebitel požadovat zdůvodnění zamítnutí. Nesouhlasí-li s důvody zamítnutí, má možnost podat stížnost. Po dokončení šetření jsou osoby, které podaly stížnost, informovány dopisem. Pojištěný nebo oprávněná osoba má dále možnost obrátit se se stížností na orgán dohledu - Českou národní banku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2016 15:54, před 8 lety

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.