Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10118Úraz mého syna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2016, před 9 lety

Lubor Novák

Znění stížnosti

Dobrý den
Rád bych si stěžoval na Vaši pobočku ve Vimperku Jižní čechy, kde se mi stal úraz mého syna při vycházení z marketu na něj spadl plechový kryt pojezdu otevírání dveří. Zavolal jsem sanitku, která odvezla syna do nemocnice syn má ted nejen fyzickou ujmu ale i z psychyckou ujmu na zdravý byla to ráno, která kdyby ho to trefilo celou vahou krytu tak by ho to zabilo. Od vašich zaměstnanců jsem se dozvedel, že tento kryt nespadl poprvé a posledně spadl na jednu paní. Takže Váš manažer slíbil, že přijede sepsat úraz na pojišťovnu. Údajně zde byl mé telefoní číslo má vyzvedl pouze záznam o úrazu z penny a zase odjel. Čekám dva dny a pak to jdu hlásit na policii na které jsem se byl už informovat jako ublížení na zdraví z nedbalosti. Prosím kontaktujte mě na níže uvedeném telefonu děkuji


Požadované řešení

ihned telefonicky kontaktovat na tel: 727927767


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2016 09:45, před 9 lety

Dle obecných ustanovení odpovědnosti za škodu má škůdce povinnost nahradit škodu, která jeho jednáním vznikla. V případě škody na zdraví se jedná o tzv. újmu na zdraví, která podléhá náhradě taktéž.

Právní úprava se nachází v § 2924 nového občanského zákoníku a stanoví, že každý kdo provozuje závod nebo jiné zařízení k výdělečné činnosti, nahradí škodu vzniklou z provozu, ať již byla způsobená vlastí provozní činností, věcí při ní použitou nebo vlivem činnosti na okolí. Této povinnosti se ovšem provozovatel může zprostit, když prokáže, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo.

Prvotně je třeba obrátit se na subjekt, který škodu způsobil. Tedy na předmětný obchod. Veškerou komunikaci je dobré vést písemnou formou, nejlépe doporučenými dopisy. V případě, kdy škůdce škodu odmítá uhradit, je možno se obrátit s nárokem na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2016 19:32, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.