Společnost


Sotonová Zdeňka, Mgr.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1012Neuznaná reklamace kočárku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2013, před 11 lety

Roman Krupička

Znění stížnosti

Kočárek byl zakoupen 29.6.2013. cca po čtyřech týdnech začalo zlobit přední otočné kolečko.V různých terénech (více v nerovném terénu) se začalo po delší jízdě zasekávat. Po zaseknutí kolečka kočárek táhnul k jedné straně a pouze fyzickou silou kolečko povolilo a zase se otáčelo podle své osy. Promazával jsem ložiskový systém, a vždy to pomohlo pouze na pár dní. Po důkladnější kontrole jsem zjistil, že přední otočné kolečko drhne o konstrukci uchycení kolečka na kočárku. Na prodejně prodejce jsem ještě testoval jiné kolečko v našem kočárku i naše kolečko
v jiném kočárku a zjistil jsem, že osa uchycení na předního kolečka na našem kočárku není kolmá a tím pádem dochází k dotyku ploch. Vše jsem na prodejně prezentoval prodavačkám i fotodokumentaci jsem jim předal. Bohužel na prodejně, kde byl kočárek zakoupen nás ne zrovna vhodným způsobem vyřídili, že závada se neprojevila a tím to je pro ně vyřízené. Podotýkám, že kočárek byl v servisu pouze dva dny! Prodejce odmíta jakkoliv dále řešit tuto mou reklamaci.


Produkt

TFK Joggster Twist


Požadované řešení

Jelikož prodejce nemá zájem závadu odstranit, i když je zjevná, požauji odstoupení od kupní smlouvy, které jsem mu i zaslal a on ho neakceptoval.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2013 07:22, před 11 lety

V případě, že se prodejce nedostatečně zabývá vadou na výrobku, což je možné prokázat přes znalecké či odborné posudky, má spotřebitel stejný nárok dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Prodejce zamítnutí reklamace odůvodňuje tím, že se vada neprojevila. Dle informací poskytnutých spotřebitelem se prodejce výskytem vady nedostatečně zabýval, tudíž nyní má právo na výměnu za nové zboží nebo vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 14:06, před 11 lety

Spotřebitel může doložit technický posudek zhotovený v testovacím centru ITC Zlín.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2013 23:39, před 11 lety

Obchodník v tomto případě nevyužil možnosti mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. V daném případě bude vhodné podat žalobu k civilnímu soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.12.2013 09:52, před 11 lety


Roman Krupička

Po zaslání posledního dopisu ohledně mimosoudního řešení prodejci i s kopií technického posudku zhotoveného v testovacím centru ITC Zlín, nás prodejce telefonicky kontaktoval a nabídl, že reklamaci opět otevře a nechá kočárek řádně zkontrolovat a zároveň otestovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.