Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jmenovaný dne 8.7.2013 provedl zaizolování ploché střechy izolační pěnou. Dne 12.1.2016 se na stropě v pokoji začaly objevovat skvrny od prosakující vody. v telefonickém hovoru jmenovaný slíbil osobní návštěvu a prohlídku střechy a návrhu řešení. dne 25.1. po velké oblevě se prosakování zhoršilo a voda začala prosakovat na různých místech. Dne 26.1. jsem jmenovanému zaslal reklamaci písemně - doporučeně. Doposud jsem neobdržel žádnou reakci. Na telefonické výzvy jmenovaný reagoval slibem, že přijede. Posléze již telefon nezvedal vůbec, hovor přijal jen když jsem volal z jiného tel. čísla, opět se slibem, že přijede. Jedná se o reklamaci v záruční době (60 měs.). V uzavřené smlouvě o dílo je uvedeno, že bez vědomí zhotovitele nesmí dojít k zásahu do provedeného díla.
stříkaná izolační pěna FL 2800 tl.5cm a TF 1000
Vzhledem k absenci jakékoliv reakce na reklamaci žádám odstoupení od smlouvy a vrácení celé částky (48 041,-Kč) nebo provedení zcela nové izolace na náklad zhotovitele.
|
Tweet |
Jelikož bylo zboží zakoupené před účinností v současnosti platného občanského zákoníku z. č. 89/2012 Sb., tak se právní vztahy založené kupní smlouvou budou řídit zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).
Pokud byla dána záruka na dílo, odpovídá zhotovitel díla za jakost tohoto díla. To znamená, že po určitou dobu (60 měsíců) si předmět smlouvy zachová vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat. Nebyly-li sjednány odchylné podmínky pro smluvní záruku, je rozsah záruky stejný jaký upravuje zákon (podmínky a rozsah záruky je možné vyhledat v záručním listě). V takovém případě by měl spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Zhotovitel díla musí vadu odstranit bez zbytečného odkladu. Není-li možné vadu odstranit nebo nebude-li vada odstraněna ve sjednané době, má spotřebitel právo na zrušení smlouvy nebo na přiměřené snížení ceny díla.
Pokud situace dospěje do stadia, že se bude spotřebitel muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.