Společnost


David Daněk

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10122Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2016, před 9 lety

Jaroslav Kratochvíl

Znění stížnosti

Jmenovaný dne 8.7.2013 provedl zaizolování ploché střechy izolační pěnou. Dne 12.1.2016 se na stropě v pokoji začaly objevovat skvrny od prosakující vody. v telefonickém hovoru jmenovaný slíbil osobní návštěvu a prohlídku střechy a návrhu řešení. dne 25.1. po velké oblevě se prosakování zhoršilo a voda začala prosakovat na různých místech. Dne 26.1. jsem jmenovanému zaslal reklamaci písemně - doporučeně. Doposud jsem neobdržel žádnou reakci. Na telefonické výzvy jmenovaný reagoval slibem, že přijede. Posléze již telefon nezvedal vůbec, hovor přijal jen když jsem volal z jiného tel. čísla, opět se slibem, že přijede. Jedná se o reklamaci v záruční době (60 měs.). V uzavřené smlouvě o dílo je uvedeno, že bez vědomí zhotovitele nesmí dojít k zásahu do provedeného díla.


Produkt

stříkaná izolační pěna FL 2800 tl.5cm a TF 1000


Požadované řešení

Vzhledem k absenci jakékoliv reakce na reklamaci žádám odstoupení od smlouvy a vrácení celé částky (48 041,-Kč) nebo provedení zcela nové izolace na náklad zhotovitele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2016 11:17, před 9 lety

Jelikož bylo zboží zakoupené před účinností v současnosti platného občanského zákoníku z. č. 89/2012 Sb., tak se právní vztahy založené kupní smlouvou budou řídit zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

Pokud byla dána záruka na dílo, odpovídá zhotovitel díla za jakost tohoto díla. To znamená, že po určitou dobu (60 měsíců) si předmět smlouvy zachová vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat. Nebyly-li sjednány odchylné podmínky pro smluvní záruku, je rozsah záruky stejný jaký upravuje zákon (podmínky a rozsah záruky je možné vyhledat v záručním listě). V takovém případě by měl spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Zhotovitel díla musí vadu odstranit bez zbytečného odkladu. Není-li možné vadu odstranit nebo nebude-li vada odstraněna ve sjednané době, má spotřebitel právo na zrušení smlouvy nebo na přiměřené snížení ceny díla.

Pokud situace dospěje do stadia, že se bude spotřebitel muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2016 10:31, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.