Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#10124Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2016, před 9 lety

Filip Motáň

Znění stížnosti

Koupeno dne 13.12.2014 v prodejně A3 sport Olympia Brno jde o boty adidas v hodnotě 2290kč,dne 15.1.2016 reklamace v A3 sport Zlín Čepkov z důvodu prasklé podrážky a vytrhnutého šněrování.Boty jsem aktivně užíval nějakých 6 měsíců.V létě ani v zimě jsem je nenosil.Vzhledem k typu poškození mi na prodejně bylo doporučeno zvolit řešení jako výměnu, oprava podrážky by nebyla možná.Následovalo vyjádření:V souladu s právními předpisy ČR nelze reklamaci uznat jako oprávněnou.Odůvodnění:Vámi reklamované zboží bylo důkladně prohlédnuto a bylo zjištěno,že u tohoto zboží se nejedná o výrobní vadu či sníženou kvalitu materiálu.
Naprosto s tímto tvrzením nesouhlasím.V místě praskliny jde vidět spoj vnitřní podrážky.V tomto spoji došlo k prasknutí.Tudíž se jedná o výrobní nebo konstrukční vadu výrobku, která se projevila až při jeho užívání. Navíc pouze na pravé botě,levá je v pořádku.


Produkt

Pánaská obuv ZX CASUAL MID AM20632 vel.10, reklamní protokol č.240/280


Požadované řešení

Výměna zboží, vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2016 18:15, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 14:22, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.