Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Zakoupila jsem předem jmenované pleny pro dítě jelikož jsem společnosti důvěrovala. Již po otevření balíčka jsem začala silně pochybovat zda produkt můžu vůbec dítěti oblíct. Pleny silne zapáchají, podobá se to dřivě pytlíku na pohlcování vlhkosti dodávaným v krabici od nových bot. Po začetí užívaní, dítě dostalo alergickou reakci na zadeček, později se přesunula i na záda. A teďkom to eskalovalo tím, že začaly barvit silně jako i oblečení tak i pokožku mého dítetě. Takže shrnuji barví a silně zapáchají, což způsobilo alergii a jelikož ne ím složení nevím co obsahuje ta barva, která ostala na pokožce mého dítete.
Toujours Day &Night Ultra thin +++ 5 11-25 kg junior
Stáhnutí produktu z prodeje a proplacení jeho nakoupění
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.
Vadnou věc je nutné reklamovat. Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Prodávající má na vyřízení reklamace 30 dnů. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od kupní smlouvy odstoupit. Obecný vzor pro uplatnění reklamace je možné vyhledat na webových stránkách www.dtest.cz/clanek-3275/reklamace-vyrobku.
Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který ji může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že zboží nesplňuje požadavky na bezpečnost výrobku, může se také obrátit na tento úřad.
Vážená paní Pučalíková,
je nám velmi líto Vaší negativní zkušenosti. Plenky samozřejmě reklamujte v kterékoli naší prodejně. Rádi bychom celou záležitost důkladně prošetřili s dodavatelem, můžete nám tedy prosím na e-mail socialmedia@lidl.cz napsat, ve které prodejně budete plenky reklamovat?
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případné o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Penize mi byly proplaceny ihned pri reklamaci vyrobku. Dekuji