Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#10126Plenky Toujours Ultra thin 5 11-25 kg junior 27 ks

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2016, před 9 lety

Ľudmila Pučalíková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem předem jmenované pleny pro dítě jelikož jsem společnosti důvěrovala. Již po otevření balíčka jsem začala silně pochybovat zda produkt můžu vůbec dítěti oblíct. Pleny silne zapáchají, podobá se to dřivě pytlíku na pohlcování vlhkosti dodávaným v krabici od nových bot. Po začetí užívaní, dítě dostalo alergickou reakci na zadeček, později se přesunula i na záda. A teďkom to eskalovalo tím, že začaly barvit silně jako i oblečení tak i pokožku mého dítetě. Takže shrnuji barví a silně zapáchají, což způsobilo alergii a jelikož ne ím složení nevím co obsahuje ta barva, která ostala na pokožce mého dítete.


Produkt

Toujours Day &Night Ultra thin +++ 5 11-25 kg junior


Požadované řešení

Stáhnutí produktu z prodeje a proplacení jeho nakoupění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2016 12:33, před 9 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Vadnou věc je nutné reklamovat. Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Prodávající má na vyřízení reklamace 30 dnů. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od kupní smlouvy odstoupit. Obecný vzor pro uplatnění reklamace je možné vyhledat na webových stránkách www.dtest.cz/clanek-3275/reklamace-vyrobku.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který ji může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že zboží nesplňuje požadavky na bezpečnost výrobku, může se také obrátit na tento úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2016 16:39, před 9 lety

Vážená paní Pučalíková,

je nám velmi líto Vaší negativní zkušenosti. Plenky samozřejmě reklamujte v kterékoli naší prodejně. Rádi bychom celou záležitost důkladně prošetřili s dodavatelem, můžete nám tedy prosím na e-mail socialmedia@lidl.cz napsat, ve které prodejně budete plenky reklamovat?

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 08:51, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případné o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.4.2016 10:16, před 9 lety


Ľudmila Pučalíková

Hodnocení:

Komentář: Penize mi byly proplaceny ihned pri reklamaci vyrobku. Dekuji