Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prostřednictvím facebookového profilu „Dolly sukně“ jsem si u paní Kunzové objednala Dolly sukni z její nabídky. Tuto sukni jsem převzala, ale nesplnila má očekávání, a tak jsem se rozhodla ji vrátit.
Paní Kunzovou mi bylo sděleno, že vrácení zboží není možné, protože nejsou e-shop, ale kamenný obchod, a zasílání zboží je jen služba navíc zákazníkům. Na svém si trvala i přesto, že jsem poukázala na 14ti denní zákonou lhůtu na vrácení zboží bez udání důvodu a příslušné paragrafy zákona.
Po tom, kdy se mnou přestala paní komunikovat, jsem se obrátila na poradenskou službu dTest, sepsala odstoupení od kupní smlouvy a zaslala společně se se sukní na adresu paní Kunzové. Zásilka se mi vrátila zpět s tím, že paní Kunzová ji odmítla převzít.
sukně Dolly by Le Pettit Tom, ivory, vel. TEEN
Požaduji vrácení celé částky za sukni, poštovné a uhrazení škody vzniklé tím, že mnou zaslaný balíček nebyl paní Kunzovou převzat.
|
Tweet |
Dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku lze od smlouvy odstoupit do 14 dnů, pokud bylo pro uzavření kupní smlouvy užito prostředků komunikace na dálku. Není rozhodující, zda se prodejce jako e-shop označuje či nikoli. Za prostředek pro komunikaci na dálku se považuje telefon, internet, atd. Dle informací poskytnutých spotřebitelem zde nebylo prodejcem respektováno právo na odstoupení, které je zakotveno v § 53 občanského zákoníku.
Hodnocení:
Komentář: Bohužel i přes pomoc dTestu paní Kunzová nadále nekomunikuje a není ochotná uznat můj zákonný nárok na vrácení zboží. Její jednání považuji za velmi nesolidní, a proto její obchod důrazně nedoporučuji. Nezbývá mi, než se se svou žádostí obrátit na soud.