Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednali jsme u výše uvedené firmy Elektrický pilník na chodidla + 4 ks náhradní hlavice. Zboží nám bylo doručeno 10.12.2015,balíček byl neúplný, chyběly 4 ks náhradní hlavice, toto jsme obratem reklamovali. Majitel J. Končický přislíbil, že chybějící díly hned odešle(18.12.2015)Do dnešního dne (16.3.2016)nám nebyly chybějící díly doručeny, samotný přístroj, po jednom použití přestal fungovat. Vše jsme zabalili do původního obalu a odeslali doporučeným balíčkem české pošty na sídlo firmy k reklamaci.Na tuto skutečnost nikdo nereagoval. Telefonicky se mně, po mnoha pokusech podařilo spojit s panem Končickým, kde jsem urgoval výměnu neúplné a vadné zásilky. Opět nikdo nic neřešil a telefony nám již nikdo nebere. Jsme bezradní, jak dál postupovat.
Elektrický pilník na chodidla model 486, 4 ks náhradní hlavice - model 486
Žádáme navrácení celé finanční částky 868 Kč, + náklady na doporučený balíček ve výši 107 Kč.
Číslo poštovní zásilky: BX 059 659 5364 X
Celkem žádáme k náhradě: 975 Kč
Na účet u České spořitelny: 0212142043/0800
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vadnou věc je vhodné reklamovat. Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud bude zboží k reklamaci zasláno s využitím provozovatele poštovních služeb, platí vyvratitelná právní domněnka, že zásilka došla druhé straně třetí pracovní den po odeslání. Tento den bude považován za den, kdy byla reklamace uplatněna. Rozhodující bude prokázat, že zboží bylo k reklamaci opravdu odesláno. Prodávající má na vyřízení reklamace 30 dnů. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od kupní smlouvy odstoupit.
Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, popřípadě ji nevyřídí v zákonem stanovené lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.