Společnost


CENTROPOL ENERGY, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10138Neochota komunikace, nechce ukončit odběr elektřiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2016, před 9 lety

Mário Čech

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám podepsanou smlouvu s Centropolem od 29.01.2010 se závazkem 36 měsíců.Pak jestli jsem to dobře pochopil, když nevypovím smlouvu prodlužuje na dalších 36 měs.ATD Nyní jsem ji chtěl ukončit z důvodu prodeje bytu, žádost o ukončení za mne řeší MND kam chtějí přihlásit noví majitelé a Centropol mi odepsal, že ukončení není možné. Už jsem jim psal 2x email, už je to týden a nikdo se neozývá a pak jsem je kontaktoval vyplněním formuláře na jejich webovkách a taky nic. Je nějaká šance na ukončení smlouvy? Děkuji Čech Mário


Požadované řešení

Vzhledem k prodeji bytu ukončení smlouvy bez sankcí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2016 14:30, před 9 lety

Energetický zákon nepřiznává spotřebiteli právo na zrušení smlouvy o dodávkách energií v případě prodeje nemovité věci, která je odběrným místem. Mění-li spotřebitel své bydliště (stěhuje se), bude záležet, jaké podmínky byly mezi ním a společností sjednány. Podle aktuálních Obchodních podmínek dodávky společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s. je možné smlouvu na dobu určitou ukončit předčasně pouze po dohodě smluvních stran. Z důvodů zvláštního zřetele může být smlouva ukončena bez povinnosti spotřebitele kompenzovat společnost. Pokud společnost nereaguje na elektronickou komunikaci, je vhodné společnost kontaktovat písemně na adresu: CENTROPOL ENERGY, a.s., IČ 25458302, se sídlem Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2016 21:11, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.