Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10143Žádost o zrušení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2016, před 9 lety

Lukáš Bartl

Znění stížnosti

Dobrý den. Souhlasil jsem koncem unora ze zaslani holitka good shave, s tím že mi bylo řečeno že se jedná o Gucci holítko za poštovní poplatek 99 korun a že můžu kdykoliv zrušit další zasílaní břitev. Začatkem března mi holítko došlo ze složenkou na 99 korun datumem splatnosti a datumem do kdy mužu zrušit další zasilani břitev. to jsem udelal nahral jsem si hovor s tim ze jsem pani upozornil, sdelila ze dodaní mám zruseno. Chci se zeptat na zaklade vetšiny nespokojenych lidi jak mam dale pokracovat, jestli mam jeste poslat pisemnou zadost o zruseni a jestli mam platit poplatek dekuji. (poplatek klidne zaplatim ale už nechci nic víc mít s firmou westerfield spolecneho)


Produkt

holítko good shave


Požadované řešení

Postup pro ukončení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2016 18:45, před 9 lety

Pokud spotřebitel od smlouvy odstoupil v zákonné lhůtě 14 dnů, není třeba, aby platit náklady na dodání, neboť ty by mu dle zákona prodávající byl povinen poté opět vrátit. Zákon však pro platnost takového odstoupení vyžaduje textovou podobu. Ta je zachována, jsou-li údaje poskytnuty takovým způsobem, že je lze uchovat a opakovaně zobrazovat. Smluvní strany si musí vrátit poskytnutá plnění do 14 dnů od účinnosti odstoupení.

Pokud si spotřebitel nepřeje odstoupit pouze od jednotlivé dodávky zboží, ale od celé smlouvy, pak doporučuje zaslat toto odstoupení v písemné podobě na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 14:18, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.