Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
prosím o radu reklamovala jsem Gril v prodloužené záruce, jednalo se o korozi spodní části grilu. Výsledkem je zamítnutí reklamace s kterou nesouhlasím. Přikládám kompletní komunikaci s servisním střediskem Mountfield. Prosím o radu kdo je tedy v právu.
Děkuji
Akční sada Vanilla Quvattro 2GLR2033
Požaduji opravu nebo výměnu zboží.
|
Tweet |
Pokud byla sjednána smluvní záruka, která je nad rámec zákonné záruky, bude rozhodné, jaké podmínky pro uplatnění záruky byly sjednány. Nebyly-li zvláštní podmínky pro uplatnění reklamace ujednány, vztahuje se na záruku zákonný režim. V takovém případě prodávající odpovídá, že věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat. Prodávající však neručí za vady, které byly způsobeny obvyklým používáním věci. Bude tedy záležet, jaká je povaha vady (zda se jedná o vadu, za kterou odpovídá prodávající).
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu.
Pokud situace dospěje do stadia, že se bude spotřebitelka muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou (pokud prodávající nebude posudek soudního znalce respektovat), doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.