Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, koupili jsme tel.zn.Samsung A5. 15.9 2015 přes gigamall od firmy Arol.V prosinci vypadl displej tak jsme telefon poslali na reklamaci 7.1 2016.Jelikož se nikdo neozyval zavolala jsem a tel.nemohli najít nakonec se našel.10.2 2016 reklamaci zaevidovali stim , že bude vyřízena do 30dnů do teď se nic nevyřídilo.Prej čekají na technika Až přijde do práce ale to čekají už měsíc. Pak nám bylo řečeno že telefon je opraven a připraven k odeslání ale už se neozvali.Zavolala jsem že chci vrátit peníze ale to se mi vysmali přej az na mě přijde řada, ale podle recenzí jiných lidi mi je jasný že to jsou podvodníci. Číslo na vedoucího Judr.Z. P. mi dát nechtějí.Chci je nahlasit na polici a ČOI.Todle beru jako poslední možnost.Už na ně nemám nervy.
Telefon samsung A5.
Chci vrátit částku v plné výši 7000kč
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace (den, kdy prodávajícímu došla zásilka), pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodnou na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna a nebyla vyřízena včas. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna spotřebitelce vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.