Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
18.2.2016 jsem si objednala v E-shopu Výprodej-zboží.cz,prodávající Jana Radová IČO 62438212, dětskou stavebnici Jixin-happy country-XXL 110 dílů.Obj.č.18034305,celkem i s poštovným 679,-Kč.Zboží jsem ihned převodem z účtu zaplatila.Když nic nepřicházelo,dne 1.3. jsem poslala emailem dotaz na stav mé objednávky,ale nikdo mi neodpověděl.Telefon také nezvedali.Po dalším dotazu mi paní Radová odpověděla,že se na moji obj.zítra!!podívá a ozve se mi.Ale opět nic.Na můj třetí email s tím,že odstupuji od smlouvy pro nedodržení podmínek z jejich strany a žádám vrácení peněz mi odpověděla paní Radová,že stavebnice nejsou na skladě,snad příští týden budou (ale nenapsala,bohužel,který příští).10.3.jsem jí poslala odpověď,že už zboží nechci a žádám vrácení peněz.Zatím ale žádná odezva.Moc mě mrzí takovéto jednání a proto Vás prosím o pomoc při řešení tohoto problému. Děkuji Vám
Dětská stavebnice - vláčky s názvem JIXIN-happy country-XXL 110 dílů.
Prosila bych vrátit peníze,protože jsem měla stavebnici jako dárek a už jsem musela koupit jinou. Děkuji
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.