Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#10169Platba za poštovné u uvítacího balíčku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2016, před 9 lety

Michaela Kovaříková

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o radu. Teta obdržela úvodní balíček, ihned jsme poslali odstoupení od smlouvy ( doporučeně s dodejkou ) - mimochodem teta neměla vůbec ponětí, že nějakou smlouvu uzavírá. Potřebuji poradit, zda má zaplatit poštovné 79,- Kč a nechat si zboží.


Produkt

doplněk stravy


Požadované řešení

prosím o radu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2016 13:28, před 9 lety

Pokud bylo odstoupeno od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dní bez uvedení důvodu, má spotřebitelka povinnost vrátit podnikateli zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady spojené s vrácením zboží hradí spotřebitelka, pokud byla před uzavřením kupní smlouvy seznámena s informací, že v případě odstoupení od smlouvy ponese tyto náklady ona (ve všeobecných obchodních podmínkách společnosti zveřejněných na webové adrese www.helvetia.cz/vseobecne-obchodni-podminky tato informace není). Nebylo-li tomu tak, může spotřebitelka žádat náhradu těchto nákladů.

Spotřebitelka také může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2016 15:41, před 9 lety

Dobrý den,

požádám Vás o zákaznické číslo, popř. o celé jméno a adresu, abychom se mohli podívat do systému.

Děkuji

S pozdravem

Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.3.2016 18:13, před 9 lety


Michaela Kovaříková

zákaznické číslo číslo 5702432

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2016 09:15, před 9 lety

Dobrý den.
Děkujeme za zákaznické číslo.
Na daném účtu byla dle telefonické domluvy ze dne 2.3.2016 vyexpedována první zásilka k otestování našeho doplňku stravy v hodnotě 79 Kč (za poštovné a balné, VS 5702432001).
Dle v telefonátu sdělených podmínek lze zasílání zrušit i telefonicky, sepisování složitých odstoupení od smlouvy není nutné.
Na základě výše uvedeného sdělení spotřebitelky jsme tedy další zasílání ukončili.
Zákaznický účet s číslem 5702432 zůstává v platnosti, v první zásilce byl vložen katalog všech našich výrobků, můžete využít zákaznických slev na jakýkoliv produkt z nabídky. S výberem vám rádi pomohou na zákaznické lince.
Pokud vaše teta i přes objednání o zboží zájem nemá, může jej vrátit zpět na adresu: Helvetia Apotheke, P.O. Box 86, 10200 Praha 102. Pak částku 79 Kč za poštovné a balné hradit nemusí.
Aby měla dostatek času na rozhodnutí, posunuli jsme jí splatnost složenky do 15.4.2016.

S pozdravem
zákazniocká servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2016 16:36, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2016 10:46, před 9 lety


Michaela Kovaříková

Dobrý den, teta poslala doplněk stravy zpět a snad už bude mít klid. Děkuji za pomoc. Kovaříková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2016 11:17, před 9 lety

Dobrý den,

zásilka se nám dne 4.4.2016 vrátila zpět. Na zákaznickém čísle 5702432 neevidujeme žádnou pohledávku a kontaktní údaje byly vymazány z databáze pro marketingové účely.

S pozdravem
Zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2016 09:16, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.5.2016 09:21, před 9 lety


Michaela Kovaříková

Hodnocení: