Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.2.2016 jsem reklamoval telefon sony xperia z3 compact, kvuli odlepujicimu se displeji, v Plzni v nákupním centru Olympie. S pani na prodejne jsme jeste objevili pri mazani zamku v telefonu na displeji bile flicky. (telefon funkcni)
2.3. zamitnuti reklamace- neautorizovany zasah v oblastni lcd a mechanicke poskozeni/oxidace. Zduraznuji, ze telefon je vodotesny. Telefon nelze zapnout, ani po nabiti telefonu displej nefunguje.
3.3.2016 opetovne odeslani na reklamaci s pozadavkem na odstoupeni od kupni smlouvy v dusledku poskozeni telefonu pri reklamaci.
Opet mi prislo zamitnuti reklamace z duvodu mechanickeho poskozeni a ze se na telefon uz nevztahuje zaruka..a to, ze mi telefon poskodili, o tom se nevyjadrili.
Navic odlepovani displeje je na internetu popsano od x zakazniku. Temer kazdy ma u tohoto modelu stejny problem a vsem byla reklamace uznana, dokonce i sony uznalo, ze se jedna o vadu. Prosim o nejake reseni. Vim, ze se muzu obratit na soudniho znalce, podat zalobu ci poslat ceskou obchodni ispekci, ale myslim si, ze jsem v pravu, a ze by si tim obchod jen pritizil. Davam moznost reseni v dobrem...Dekuji
Sony Xperia Z3 Compact, vyrobni cislo 359864062024043
Výměna za nový kus, či vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě zamítnutí reklamace je prodávající povinen kupujícímu vydat věc ve stavu, v jakém ji převzal. Vznikne-li škoda na výrobku během reklamačního řízení, nese odpovědnost za takovou škodu prodávající. Ze své odpovědnosti za škodu se může vyvázat, pokud prokáže, že by ke škodě došlo i jinak, nebo že zboží bylo poškozeno již před uplatněním reklamace. K prokázání stavu zboží v době jeho přijetí k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol).
Pokud bylo o reklamaci rozhodnuto jako o neoprávněné, ale spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, je nutné závěry reklamace rozporovat. V takovém případě bude opravdu vhodné vyhledat soudního znalce a zadat mu vypracování znaleckého posudku, ve kterém se bude zabývat povahou vady. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážený zákazníku,
naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz.
Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty.
Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce.
Děkujeme
Mobil Pohotovost
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.