Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#10170Zamitnuti reklamace + vraceni poskozeneho telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2016, před 9 lety

Bohumir Baron

Znění stížnosti

Dne 14.2.2016 jsem reklamoval telefon sony xperia z3 compact, kvuli odlepujicimu se displeji, v Plzni v nákupním centru Olympie. S pani na prodejne jsme jeste objevili pri mazani zamku v telefonu na displeji bile flicky. (telefon funkcni)
2.3. zamitnuti reklamace- neautorizovany zasah v oblastni lcd a mechanicke poskozeni/oxidace. Zduraznuji, ze telefon je vodotesny. Telefon nelze zapnout, ani po nabiti telefonu displej nefunguje.
3.3.2016 opetovne odeslani na reklamaci s pozadavkem na odstoupeni od kupni smlouvy v dusledku poskozeni telefonu pri reklamaci.
Opet mi prislo zamitnuti reklamace z duvodu mechanickeho poskozeni a ze se na telefon uz nevztahuje zaruka..a to, ze mi telefon poskodili, o tom se nevyjadrili.
Navic odlepovani displeje je na internetu popsano od x zakazniku. Temer kazdy ma u tohoto modelu stejny problem a vsem byla reklamace uznana, dokonce i sony uznalo, ze se jedna o vadu. Prosim o nejake reseni. Vim, ze se muzu obratit na soudniho znalce, podat zalobu ci poslat ceskou obchodni ispekci, ale myslim si, ze jsem v pravu, a ze by si tim obchod jen pritizil. Davam moznost reseni v dobrem...Dekuji


Produkt

Sony Xperia Z3 Compact, vyrobni cislo 359864062024043


Požadované řešení

Výměna za nový kus, či vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2016 13:39, před 9 lety

V případě zamítnutí reklamace je prodávající povinen kupujícímu vydat věc ve stavu, v jakém ji převzal. Vznikne-li škoda na výrobku během reklamačního řízení, nese odpovědnost za takovou škodu prodávající. Ze své odpovědnosti za škodu se může vyvázat, pokud prokáže, že by ke škodě došlo i jinak, nebo že zboží bylo poškozeno již před uplatněním reklamace. K prokázání stavu zboží v době jeho přijetí k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol).

Pokud bylo o reklamaci rozhodnuto jako o neoprávněné, ale spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, je nutné závěry reklamace rozporovat. V takovém případě bude opravdu vhodné vyhledat soudního znalce a zadat mu vypracování znaleckého posudku, ve kterém se bude zabývat povahou vady. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2016 08:17, před 8 lety

Vážený zákazníku,

naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz.

Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty.

Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce.



Děkujeme



Mobil Pohotovost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2016 06:49, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2016 10:52, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.