Společnost


FASHION SHOES s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10171Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2016, před 9 lety

Zdeněk Tomšík

Znění stížnosti

Jednalo se o kožené tenisky s vysokou bílou podrážkou - po cca 3 měsících se odlepilo orámování na špici. Když jsem boty reklamoval bylo mě vyčteno, že vada je pokročilá a proto se reklamace neuznává. Já tvrdím, že se odlepily špice naráz. Důvod proč jsem si boty kupoval byl, že měly prošitou špici, bohužel toto prošití bylo pouze okrasné - z vlastní zkušenosti vím, že takto konstruované boty se rozlepit musí. Bohužel, když jsem boty kupoval prodavačka mě ujistila, že špice je prošitá. Abyste se vyhnuli problémům nekupujte boty ve Street Super Shoes Jihlava. Boty jsou nekvalitní a prodejce nenese zodpovědnost za zboží, které prodává. Boty si opravím na vlastní náklady - a už nikdy si u této firmy já ani moje rodina nic nekoupím. Budu nakupovat v obchodech, ve kterých přistupují k zákazníkovi korektně a ne v obchodě, kde vám řeknou, buď, že žádnou závadu nevidí, nebo, že závada je moc velká, skvělá výmluva ?


Produkt

šedé kožené tenisky s bílou podrážkou (vysoký bílý bok podrážky)


Požadované řešení

Boty jsem reklamoval, žádal jsem vrácení peněz nebo výměnu za jiné zboží. -COŽ SE NESTALO- Chci aby firma Street Super Shoes měla zpětnou vazbu na svoje jednání a věděla, že nyní peníze vydělala, ale ve skutečnosti prodělala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2016 16:23, před 9 lety

Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Hodí se ještě doplnit, že při výběru obuvi je žádoucí sledovat označení obuvi. Každý druh obuvi má svá omezení a je nutné s nimi počítat jak při užívání bot, tak hlavně při jejich reklamaci. Prodávající má povinnost řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného výrobku, o způsobu použití a údržby výrobku a také o nebezpečí, které plyne z jeho nesprávného použití nebo údržby. Je-li třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla, je prodávající povinen spotřebitele s nimi seznámit. S ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly podány písemně.

Při porušení této informační povinnosti může být prodávajícímu od České obchodní inspekce uložena sankce za správní delikt. Podrobnější informace ohledně této problematiky je možné nalézt mimo jiné také na adrese: https://www.dtest.cz/clanek-2363/davejte-pozor-jakou-obuv-kupujete.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2016 13:45, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.