Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
13.03.2015 sem si koupil v iStyle Praha Arkády iPhone 6 a ani ne po půl roce se mi v pravém dolním rohu odlepil display a posunulo těsnění od přední kamery.
Reklamace řešena výměnou za bezvadný kus, po dvou měsících to samé jen display se odlepil v jinem místě na levě straně plus těsnění přední kamery.
Reklamace řešena opravou těsnění facekamery a dotažení displeje.
8.3.2016 třetí reklamace,odlepený display na levé straně a při zatřesení v zařízeni chrastí, zákazník žádá o odstoupení od kupní smlouvy. Reklamace řešena výměnou za bezvadný kus, ale já to chci řešit vrácením peněz protože už tomu to produktu už nedůvěřuji.17.3 sem posílal email že trvám na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu neodstranitelné závady. Mám tedy právo na vrácení peněz? Děkuji.
Telefon iPhone 6 16gb
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Odstoupit od kupní smlouvy je možné v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována.
Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.