Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10177Stížnost (Teplice)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2016, před 9 lety

Veronika Boušová

Znění stížnosti

Dobrý den , dne 20.3 2016(v 15:00) jsem byla nakoupit ve vašem obchodě Penny Teplice (Řetenice) a byla jsem velmi nespokojená s přístupem zaměstnanců při placení , kde mi paní prodavačka odmítla prodat zboží za cenu , která byla na výrobku uvedená s tím ,že cena platí až od zítřka(21.3). Toto se mi ve vašem obchodě stalo již několikrát a to nemluvím o stylu jednaní vaší paní pokladní , která se na mne osočila ,s tím že to je vlastně můj problém , že nepoznám z neoznačeného výrobku platnost nějaké akce . Jak je možné ,že akční zboží z uvedenou cenou je nabízeno ještě den před vaší akcí . Toto se mi bohužel stalo již taky po několikáté . Z tohoto důvodu jsem se rozhodla a není to bohužel jen má zkušenost váš obchod dále nenavštěvovat . Toto jednání nepovažuji za korektní a zašlu kopii tohoto dopisu včetně fotografií s dvojí cenou k prošetření ČOI . S pozdravem Boušová .


Produkt

Akční cena kuřecí prstní řízky .


Požadované řešení

Kompletní obměna personálu prodejny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2016 15:56, před 9 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2016 14:25, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.