Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#10181Nedodání uhrazeného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2016, před 9 lety

Linda Chmelová

Znění stížnosti

Dobrý den, 14.12.2015 jsem učinila objednávku na stránkách internetového obchodu www.vyprodej-zbozi.cz, číslo objednávky : 09043191. Následně mi přišel odpovědní e-mail s rekapitulací objednávky a údaji ohledně uhrazení objednávky

Seznam Vámi objednaného zboží:

Název Množství Cena Celkem
Kasička pejsek MIY DOG PIGGY BANK....NOVINKA V ČR.... 1.00 ks 279 Kč 279 Kč
Platba bankovním převodem
Platba bankovním převodem na číslo učtu 270312549/0300

Zpráva pro příjemce Vaše příjmení.

Variabilní symbol číslo objednávky 80 Kč 80 Kč
CELKEM 359 Kč


Tuto částku jsem následně uhradila a do dnešního dne se neděje vůbec nic ;( 5.1.2016 jsem kontaktovala e-mailem na adrese vyprodej-zbozicz@seznam.cz, abych se připoměla zjistila, kde se stala chyba a do dnešního dne nebyla žádná reakce.


Produkt

Kasička pejsek MIY DOG PIGGY BANK....NOVINKA V ČR.... 1.00 ks 279 Kč 279 Kč


Požadované řešení

O zboží mám stále zájem, měl to být sice jeden z hlavních dárků pro mé dítě na vánoce, ale může ho dostat i při jiné příležitosti. Pokud však není možné kasičku dodat z důvodu toho, že není na skladě nebo již není k sehnání (jako v některých jiných internetových obchodech), požaduji navrácení hotovosti nazpět!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2016 17:23, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je pak povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až poté se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2016 20:12, před 9 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.