Společnost


Michal Adamec

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10186Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2016, před 9 lety

Vojtěch Vymětal

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 10.03.2016 ve 12:18:11 jsem z eshopu slevyprosport.cz objednal zámek na kolo v hodnotě 684Kč. Email s platebními údaji přišel až 11.3. a ihned byly z mého účtu odeslány peníze, veškeré údaje byly zadány správně. Nejpozději 14.3. by tedy eshop měl mít peníze na účtě, ovšem ani po týdnu (dnes je 21.3.) žádné zboží nepřijelo, nedostal jsem potvrzení o přijetí platby, nic. Přitom na internetu se chlubí textem "Máme vše skladem, odesíláme ihned".

17.3. jsem psal email s dotazem, jak to s mou objednávkou vypadá. Bez odpovědi.

Pomalu nabývám dojmu, že jsem naletěl podvodníkům. Bohužel na svých stránkách nemají žádný telefonický kontakt, takže není jak se na eshop obrátit. Po 11 dnech od vytvoření objednávky nemám o jejím stavu jedinou informaci.


Produkt

Zámek FORCE FOLD skládací 80 cm


Požadované řešení

Urychlené zaslání zboží, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2016 17:06, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je pak povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až poté se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2016 20:58, před 9 lety

Dobrý den,

objednávka nebyla expedována, protože byla evidována po celou dobu jako čekající na úhradu (takových objednávek máme mnoho a po 14 dnech je automaticky rušíme),

bohužel v tomto případě se nepropárovala automaticky platba s objednávkou, na upozornění zákazníka jsme ji obratem dohledali ručně.

Co se týká e-mailové komunikace, odpovídáme striktně do 24 hodin na každý e-mail, a to i pozdě večer, o víkendu nebo o svátcích, bohužel zákazník nás nekontaktoval na e-mailový kontakt uvedený na stránkách e-shopu, ale pouze jako odpověď na automatický mail, na který odpovídat nelze a jeho dotaz nám doručen nebyl. Pokud by nás zákazník kontaktoval na správné adrese, mohli bychom vše vyřešit mnohem dříve.

Telefonický kontakt nebyl na stránkách jen po dobu nepřítomnosti dvou kolegů.

Nabídka obchodu slevyprosport je výprodejová, kompletní sortiment e-shopu je skladem na naší kamenné prodejně a odesíláme jej obratem, jak je na stránkách e-shopu uvedeno.

Zákazníkovi byla vrácena kupní cena a kupní smlouva byla zrušena.

Za slevyprosport

Jana Adamcová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2016 09:39, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost se k vývoji případu vyjádřit, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.4.2016 13:57, před 9 lety


Vojtěch Vymětal

V hlavičce emailu bylo uvedeno následující:
odesílatel: info@slevyprosport.cz
adresa pro odpověď: bestsport@email.cz

V emailu nebyla žádná informace o tom, že bych na email vedený jako adresu pro odpověď neměl psát. Proč je tedy v mailu uveden email pro odpověď, na který se nemá psát? Proč není v emailu pro odpověď uveden email "info@slevyprosport.cz", který máte uvedený i na svých stránkách? Není má chyba, že jsem reagoval na email, který je uveden jako email pro odpověď. Chyba je na straně eshopu, že na email, zaslaný na email uvedený jako email pro odpověď, nereagoval.

Podle archívu internetových stránek wayback machine na stránkách prodejce jeho telefonní číslo nebylo uvedeno od minimálně od 19. června roku 2015 (https://web.archive.org/web/20150619054211/http://www.slevyprosport.cz/KONTAKTY-a1_0.htm). Chápu z toho tedy to, že dva zaměstnanci eshopu jsou od tohoto data nepřítomní. Jak si tedy eshop může dovolit fungovat tak dlouhou dobu bez zákaznického servisu? Když už nemá telefonní spojení, měl by reagovat na email.

Mé peníze mi byly vráceny s následujícím odůvodněním - "Vzhledem k tomu, že nejste s našimi službami spokojený, což respektujeme, byla Vám platba za zboží dnes vrácena.". Myslím si, že toto není zcela v pořádku a prodejce si odporuje s vlastními obchodními podmínkami.

Obchodník neumí přiznat své pochybení, místo toho se vymlouvá. Jeho jednání je přinejmenším velmi podivné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2016 15:52, před 9 lety

Nyní dáváme prostor podnikateli, aby mohl na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2016 10:48, před 9 lety

Dobrý den,

tento případ je již několik týdnů ukončen a vyřešen zrušením kupní smlouvy z naší strany a vrácením peněz za nedodané zboží zákazníkovi. To proběhlo obratem.

Své pochybení jsme uznali, platba nebyla správně spárovaná, zákazník nebyl spokojen s našimi službami, kupní smlouvu jsme proto ukončili a peníze obratem vrátili na účet zákazníka.

A to kdy máme na svých stránkách uvedený telefonní kontakt nebo nemáme nebo kdy jsou nebo nejsou přítomni naši kolegové považuji skutečně za naši vlastní záležitost.


Hezký den

Jana Adamcová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2016 12:02, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2016 09:22, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.