Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
poprvé jsem telefon reklamovala z důvodu nefunkční části dotykového skla a nefunkčního hlasitého reproduktoru. Reklamace uznána a opraveno výměnou LCD a reproduktoru. Podruhé byl telefon reklamován z důvodu špatného nabíjení, občas nešel zapnout bez vyjmutí a opětovného vložení baterie, nefunkčnosti vstupu na sluchátka a chrčení z reproduktoru při hlasitém odposlechu. Reklamace vyřízena výměnou baterie, a s informací, že vstup na sluchátka je funkční. Když jsem si telefon jela vyzvednout nemohli ho najít tak mi ho zaslali domů zásilkovou službou. Již po týdnu telefon opět nešel nabíjet, tak jsem jela již potřetí reklamovat. Druhý den jsem již dostala informaci, že závada je způsobena mechanickým poškozením USB konektorem. Dle fotografií, je poškozen vnější kovový rámeček, který drží USB. Vzhledem k tomu, že jediný kdo telefon měl otevřený byli technici nechápu jak jsem si podle nich mohla způsobit toto mechanické poškození. A jakým způsobem může mít tento defekt vliv na správnou funkci nabíjení. Při druhé reklamaci vůbec nebyl vyřešen chrastící reproduktor a vstup na sluchátka také zůstal nefunkční a nebylo zjištěno mechanické poškození.
ZOPO ZP780 4GB / 5" / Quad-Core 1.3 GHz / 960x540 / 1 GB RAM / Android 4.2 / modrý
Uznání reklamace, fotodokumentaci ze všech oprav, vysvětlení proč nebylo při druhé reklamaci již zjištěno mechanické poškození.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena včas a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit.
Tvrdí-li prodávající, že věc byla během reklamace řádně opravena a nehodlá akceptovat odstoupení od smlouvy, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).
Pokud situace dospěje do stadia, že se bude spotřebitelka muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou (pokud prodávající nebude posudek soudního znalce respektovat), doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup. Seznam advokátů je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/advokati.
Dobrý den,
dle vyjádření servisního technika:
"reklamace RA15C18501 – Výměna vadného LCD a reproduktoru.
reklamace RA15C18501 – nenabíjí, nefunkční Jack – Jack fungoval normálně, výměna baterie – fotky pokud není nějaké poškození nepořizujeme, po výměně baterie MT OK.
reklamace RA16C07602 – zamítnuta z důvodu mechanicky poškozeného USB konektoru.
Pokud se měnila baterie, tato „oprava“ pomohla, nebyl důvod studovat jiné potencionální závady, zákaznice nedodala příslušenství – mohla být chyba v USB kabelu, kterým si USB konektor mohla sama poškodit."
Přikládám fotky.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.