Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#10191Oddalování reklamace, nevácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2016, před 9 lety

Luboš Foto-Grafika

Znění stížnosti

Nakoupil jsem v září 2015 flash disky 256 GB a paměťové karty 64 a 128 GB. Všechny produkty vykazovaly vady, napsal jsem na podporu.
Bylo mi doporučeno, abych zboží reklamoval s žádostí o navrácení peněz. SD karty jsem měl vrátit zpět dodavateli panu Chochlikovi na Slovensko a disky do centrály v Praze. Tak jsem i učinil.
Udělal jsem reklamaci, zboží vrátil a požádal o peníze zpět. Proces reklamace se odehrál v říjnu 2015.
Je 21.3. 2016, peníze nepřišly, aktivita ze strany zdodavatele nulová a pokud urguji vyúčtování, přijde mi mejlem odpověď, že společnost koupil nový vlastník a probíhá audit. Příslib dořešení byl leden 2016.


Produkt

3x mikroSD 128 GB, 256 GB USB flash disk OTG (4. nedorazil, i když byl v dod. listu)


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 14:51, před 9 lety

V případě smluv uzavřených distančním způsobem (například koupě v internetovém obchodě) má spotřebitel právo své rozhodnutí změnit a od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy zákon vyžaduje textovou formu, postačí tedy zaslání emailu či textové zprávy.

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Pokud však spotřebitel nestačil zboží vrátit do 14 ti dnů od jeho převzetí a po uplynutí této lhůty uplatnil reklamaci, vzniká mu nárok na odstoupení od smlouvy v případě, že prodávající nevyřídí tuto reklamaci do 30 dnů.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 09:56, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.