Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Notebook zakupeny cez eshop czc.cz mal od kupy vadu zobrazovania - nekorektne zobrazoval farebne prechody, mal nizku farebnu hlbku. Dany display sa uplne vymyka akymkolvek standardom PC monitorov vo vsetkych cenovych kategoriach za poslednych ~15 rokov. Je prakticky nepouzitelny na "multimedia" ako pisu v popise vyrobku. Fotografie vyrobku na strankach (nikde nebolo uvedene, ze by slo o ilustracne fotografie) obchodu tiez nekoresponduju s tym ako notebook zobrazuje farby (je to na fotkach jasne vidno).
Notebook bol kupovany ako dar, lehotu 14 dni som teda premeskal o par dni a predajca nemal zaujem dohodnut sa (chcel som od nich kupit iny, funkcny notebook). Zadal som teda reklamaciu s popisom problemu.
Prva reklamacia bola uznana a podla spravy zo servisu bol notebook opraveny. Po prevzati som zistil, ze zavada odstranena nebola. Opakovana reklamcia s rovnakym popisom bola opat uznana a notebook mal byt opat opraveny (nebol). Tretia reklamacia bola zamietnuta s tym, ze sa vada neprejavila. Pritom ide stale o rovnaku zavadu, ktoru dva krat priznali a nevyriesili.
NB Lenovo IdeaPad Z50-75
V tomto momente (opakovane cesty do CZC, stvrt roka bez notebooku) jedine vratenie penazi.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Buday.
Prosím vás o zaslání čísla reklamace pod kterou byl notebook opravován, abych mohl vaši stížnost prověřit.
Děkuji.
Michal Stýblo
Cislo posledni reklamace RE16011745
Dobrý den pane Buday.
Je mi líto, ale dle servisu nebyla na notebooku nalezena žádná vada. Z tohoto důvodu nevznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud s vyjádřením autorizovaného servisu nesouhlasíte, můžeme ještě "problém" otestovat na naší pobočce, případně můžete vyjádření rozporovat znaleckým posudkem.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
> Je mi líto, ale dle servisu nebyla na notebooku nalezena žádná vada. Z tohoto důvodu nevznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Na to ste nepotrebovali cislo reklamacie snad - to som uviedol v povodnom prispevku.
Skor by ma zaujimalo ako je mozne, ze dva krat ta ista reklamacia uznana bola.
> můžeme ještě "problém" otestovat na naší pobočce
Notebook sa nachadza na pobocke Krenova, Brno. Budem velmi rad ak ho otestujete. Idealne porovnat obraz s akymkolvek z tych tisicok typov notebookov a monitorov, ktore ste za poslednych 10 rokov mali v ponuke. Velmi pochybujem, ze najdete co i len promile podobnych zariadeni.
Dobrý den pane Buday.
Předám zprávu kolegům do Brna, aby notebook otestovali a posoudili zda se může jednat o vadu .
S přáním hezkého dne.
Michal Stýblo
CZC: Nejaky update? Uz je to tyzden.
-------
dTest: a rad by som pocul vase vyjadreniek tomuto (skopirovane z povodnej staznosti):
> Dany display sa uplne vymyka akymkolvek standardom PC monitorov vo vsetkych cenovych
> kategoriach za poslednych ~15 rokov. Je prakticky nepouzitelny na "multimedia" ako
> pisu v popise vyrobku. Fotografie vyrobku na strankach (nikde nebolo uvedene, ze by
> slo o ilustracne fotografie) obchodu tiez nekoresponduju s tym ako notebook
> zobrazuje farby (je to na fotkach jasne vidno).
Velmi podobny pripad by bol keby mal notebook ciernobiely display (nie je to bezne, tazko najdete ciernobiely obraz na inom notebooku). Na fotkach by bol farebny display, v popise by bolo opakovane aky je super multimedialny a v specifikacii by nebolo napisane, ze je ciernobiely. Zaroven by tam ale nebolo uvedene, ze ma obraz farebny.
Ako sa da postupovat v takomto pripade? Da sa s tym mimo tej 14-dnovej lehoty nieco robit?
Dakujem za odpoved.
Spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, pokud byla smlouva sjednána mimo obchodní prostory nebo distančním způsobem (telefonicky, přes internet). Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Po uplynutí této lhůty však právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu není možné využít.
Prodávající ale odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. V případě, že tomu tak není, jedná se o vadu. Pokud je věc vadná, je nutné ji reklamovat.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den.
Vadu jsme na naši pobočce znovu otestovali a kvalita displeje je opravu velmi nízká. Pravděpodobně se nebude jednat o vadu , ale vlastnost použitého displeje. Vzhledem k tomu, že zákazníkovi byla reklamace servisem již 2x uznána , vystavili jste dobropis. Zákazníkovi jsme zaslali informační email i dobropis.
Věc by tedy měla být již uzavřena.
S přáním hezkého dne.
Michal Stýblo
Případ nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme jej o potvrzení výše uvedeného a o následné uzavření stížnosti.
Hodnocení: