Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10199Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2016, před 9 lety

Milan Suchochleb

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 10. 8. 2014 jsem zakoupil sluchátka uvedená níže, dne 7.3.2016 jsem tyto sluchátka podal k reklamaci na pobočce, jelikož přestalo hrát jedno ze sluchátek. Zboží bylo převzato a v protokolu o převzetí je uvedeno běžné opotřebení.
Dne 22.3.2016 byla reklamace zamítnuta. V protokolu je uvedeno: Reklamace zamítnuta, dle servisu je nekompletní.
Telefonicky jsem kontaktoval zákaznické oddělení společnosti, zdali by mi mohli upřesnit nekompletnost, bylo mi oznámeno, že chybí samolepka se sériovým číslem, jinak to prý nemůžou vyřídit, případně mám dodat původní krabici, tu ovšem nevlastním jelikož k reklamaci není nezbytná. Na zákaznické lince jsem chtěl tuto situaci vyřešit, ovšem byl jsem odmítnut kamkoliv přepojit, že si mám nechat udělat znalecký posudek. Zboží jsem zatím nepřevzal. Prosím tedy o radu jak v tomto případě mám dále pokračovat, protože z jiných stížností vyplývá, že k zamítnutí nemají právo.

Děkuji


Produkt

RAZER Hammerhead Pro Gaming Headphones RZ04-00910100-R3M1


Požadované řešení

Oprava, výměna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2016 14:07, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2016 11:44, před 9 lety

Dobrý den pane Suchochleb.

Omlouváme se za problém, který při reklamaci vznikl. Pokud máte sluchátka již vyzvednuta, prosím zaneste či zašlete je zpět na naše reklamační oddělení a uveďte, aby reklamaci zaslali k mým rukám. Zajistím rovnou výměnu za nový kus, případně vrácení peněz. Pokud jsou sluchátka ještě nevyzvednuta, prosím uveďte číslo reklamace, pod kterým byla podána.

U sluchátek značky RAZER je nutné neodstraňovat sériové číslo, které je na štítku kabelu, servis poté nemůže ověřit záruku u výrobce a reklamaci zamítá.

Děkuji za pochopení
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2016 13:25, před 9 lety


Milan Suchochleb

Vážený pane Stýblo,

děkuji Vám za vyřízení reklamce. Sluchátka jsem si nevyzvedl a jedná se o reklamaci č. RE16015826. Preferoval bych výměnu za nový kus.

Děkuji za kladné vyřízení

Milan Suchochleb

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2016 15:27, před 9 lety

Dobrý den pane Suchochleb.

Kolegové z centrály by již měli sluchátka zasílat na naši pobočku. Jakmile dorazí, provedu výměnu za nový kus a budu vás kontaktovat.

Prosím o strpení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.4.2016 17:54, před 9 lety


Milan Suchochleb

Hodnocení:

Komentář: Děkuji panu Stýblu za vyřízení reklamce.