Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28. 2. 2016 jsem si u paní Radové objednala leginy Adidas. Uváděla, že jsou bavlněné, ale přišly mi ze 30 % s elastanem. Okamžitě jsem paní kontaktovala. Domluvily jsme se, že jí je pošlu zpět a ona mi vrátí peníze na účet. Balíček odeslaný dne 3. 3. paní vyzvedla v Zásmukách hned druhý den.
Svou stížnost jsem zde již jednou uveřejnila, paní se mi ozvala a slibovala, že mi peníze vrátí. Naposledy reagovala ve čtvrtek 17. 3., kdy mi napsala, že peníze poslala. Samozřejmě mi do dnešního dne nic nepřišlo. Od té doby se nikdo neozval.
Pokud máte ostatní, jimž se stalo něco podobného zájem, napište na email:
raba777@seznam.cz a podáme hromadnou žalobu. Takovéto chování si v žádném případě nenechám líbit!
leginy Adidas
Okamžité navrácení peněz i s náklady na poštovné
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Hodnocení:
Komentář: Vše se vyřešilo. Peníze mi vrátili.