Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
ŽÁDÁME O OKAMŽITÉ PŘEDÁNÍ VAŠEMU PANU ŘEDITELI
– JE TO NESLÝCHANÉ, NÁM BUDE OBĚMA 80 LET A TÍMTO VAŠÍM JEDNÁNÍM SE CHOVÁTE JAKO
ŠMEJDI
STÁLE NÁM NEOPRÁVNĚNĚ ÚČTUJETE POPLATKY ZA MRTVÉ TELEFONY, KTERÉ JSME RUŠILI JIŽ MINULÝ ROK.
ZÁDÁME O OKAMŽITOU NÁPRAVU A VRÁCENÍ PENĚZ ZA JIŽ ZAPLACENÉ FAKTURY.
VAŠE KOLEGYNĚ PANÍ U. ANI VÁS KOLEGA OBCHODNÍK PAN K.
SI NEVÍ RADY JAK JEŠTĚ JINAK VÁM DÁT VĚDĚT, ŽE CÍSLA JSOU JIŽ OD LONSKÉHO ROKU
ZRUŠENA !!
Pevná linka
Zrušit čísla a vrátit peníze za faktury.
|
Tweet |
Pokud již došlo k ukončení služby a ta nebyla poskytována v předmětném zúčtovacím období, neměla by být účtována. Pokud se spotřebitel rozhodne zrušit službu telefonicky, musí počítat s tím, že v případě sporu ponese důkazní břemeno. Z tohoto důvodu vždy spotřebitelům doporučujeme, aby si nechávali zaslat alespoň elektronické potvrzení o zrušení služby.
V tomto případě je tedy nutné uplatnit reklamaci vyúčtování nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. Pokud se strany nedohodnou jinak, je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací povinen v případě, že dojde k vyúčtování ceny za službu v neprospěch účastníka, který je koncovým uživatelem, vrátit mu rozdíl ceny způsobem a ve lhůtách stanovených všeobecnými podmínkami služby, nejpozději však do 1 měsíce od vyřízení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobré dopoledne,
Váš požadavek již řeší kolegové z oddělení Reklamací a stížností. Požádala bych Vás o trpělivost. Po prošetření celé záležitosti Vás budeme kontaktovat. Lhůta pro řešení reklamace je jeden měsíc. Snažíme se však tyto požadavky zpracovávat s nejvyšší prioritou.
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.