Společnost


1-2Umobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#10206Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2016, před 9 lety

Martin Kubásek

Znění stížnosti

Dobrý den,26.5.2014koupil jsem od prodejce telefon Samsung Galaxy S4ZOOM a po čase přestal fungovat objektiv(zůstal vysunutý). 17.12.2015 Jsem reklamoval na prodejně,telefon převzali s tím,že se ozvou. Po měsíci se ozvali s tím,že servis opravu na záruku odmítá z důvodu,že jde o mechanickou závadu. Bylo mi nabídnuto,že pošlou ještě na jiný servis a že se uvidí s čímž jsem souhlasil. Ozvali se za další měsíc a to samé,servis to opraví jen za peníze. S tím jsem nesouhlasil a řekl jsem,že si nechám udělat posudek z jiného servisu jestli se nejedná třeba o výrobní vadu apod.Ještě jsem je upozornil,že pokud bude telefon nějak poškrábaný nebo jinak poškozen,už si ho nepřevezmu a budu chtít náhradu.Tím jsme hovor ukončili a dodnes se nikdo neozval a nemám nic. Telefony neberou tak jsem napsal email v tomto znění,opět bez reakce. Dobrý den, dovoluji si vás upozornit,že moje reklamace nebyla dosud vyřízena a zákon rozhodně neříká, že by u mechanického poškození byla určena delší lhůta k vyřízení reklamace. Zákon o ochraně spotřebitele v § 19 odst.3 stanoví, že lhůta k vyřízení reklamace je 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Tato lhůta by mohla být prodloužena pouze pokud by se na tom obě strany dohodly a toto jsem akceptoval.Ovšem dohodu se určitě ve vztahu ke spotřebiteli nemůže myslet jednostranné prodloužení lhůty prodejcem natištěné předem na reklamačním formuláři. Takové ustanovení pak krátí práva spotřebitele a je právně bez významu - nepřihlíží se k němu a platí tak obecná lhůta 30 dnů na vyřízení reklamace.Řekl bych,že na vyřízení jste měli dostatek času a proto tímto odstupuji od kupní smlouvy a požaduji vrátit částku ve výši 6050kč na č.ú.xxxxxxxxx Pokud nebudete akceptovat odstoupení od smlouvy,komunikujte prosím pouze písemnou formou a to přez email. S pozdravem Kubásek


Produkt

Telefon Samsung S4 ZOOM


Požadované řešení

Chci vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 15:05, před 9 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 15:41, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.