Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10210Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2016, před 9 lety

František Grigar

Znění stížnosti

V září 2015 jsem v zakoupil uvedený televizor prostřednictvím internetu s tím, že umí funkci obraz v obraze. Tato funkce tam však nebyla. Od smlouvy jsem odstoupil do 14 dnů. Odstoupení mi bylo potvrzeno mailem, avšak televizor zpět nepřijali s tím, že funkce bude dodatečně aktivována. Nestalo se tak ani po půl roce a tak jsem podal do 6 měsíců opět reklamaci s tím, že televizor dodnes nemá požadované funkce a chci jej proto vrátit. Reklamace nebyla uznána s tím, že je třeba aby se vyjádřil odborný servis Sony. Tato funkce není však dostupná u žádného televizoru tohoto typu, tedy ani u nového, který firma CZC.CZ dodnes prodává, nejedná se o servisní vadu. Servis tedy může je konstatovat, že televizor je v pořádku a funkci prostě neumožňuje jeho sowtware.
Firma CZC.cz však nehodlá vyhovět ani odstoupení od smlouvy do 14 dnů a ani reklamaci, že zboží nemá garantované parametry.


Produkt

televizor KD 55X8509


Požadované řešení

vrátit zboží, které od zakoupení nemá požadované garantované parametry


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2016 11:44, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2016 15:31, před 9 lety

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že byla dnes tato záležitost uzavřena s vyjádřením, že Vám při vrácení zboží na pobočce budou vyplaceny peníze, považujeme tento podnět již za bezpředmětný.

Věřím, že osobní vyřízení proběhne bez problémů.

Děkujeme Vám za důvěru.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2016 16:34, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2016 09:20, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.