Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V září 2015 jsem v zakoupil uvedený televizor prostřednictvím internetu s tím, že umí funkci obraz v obraze. Tato funkce tam však nebyla. Od smlouvy jsem odstoupil do 14 dnů. Odstoupení mi bylo potvrzeno mailem, avšak televizor zpět nepřijali s tím, že funkce bude dodatečně aktivována. Nestalo se tak ani po půl roce a tak jsem podal do 6 měsíců opět reklamaci s tím, že televizor dodnes nemá požadované funkce a chci jej proto vrátit. Reklamace nebyla uznána s tím, že je třeba aby se vyjádřil odborný servis Sony. Tato funkce není však dostupná u žádného televizoru tohoto typu, tedy ani u nového, který firma CZC.CZ dodnes prodává, nejedná se o servisní vadu. Servis tedy může je konstatovat, že televizor je v pořádku a funkci prostě neumožňuje jeho sowtware.
Firma CZC.cz však nehodlá vyhovět ani odstoupení od smlouvy do 14 dnů a ani reklamaci, že zboží nemá garantované parametry.
televizor KD 55X8509
vrátit zboží, které od zakoupení nemá požadované garantované parametry
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že byla dnes tato záležitost uzavřena s vyjádřením, že Vám při vrácení zboží na pobočce budou vyplaceny peníze, považujeme tento podnět již za bezpředmětný.
Věřím, že osobní vyřízení proběhne bez problémů.
Děkujeme Vám za důvěru.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.