Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#10211Zfalšovaná smlouva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2016, před 9 lety

Veronika Umlaufová

Znění stížnosti

Moje kolegyně na chodbě domu potkala obchodního zástupce. Snažila se ho odbýt, nicméně neúspěšně. Dotyčný si vyžádal faktury, které mu ukázala, nicméně sdělila mu, že nikam rozhodně přecházet nebude a nemá zájem cokoliv řešit. Vymámil z ní tedy její telefonní číslo, že si zavolají, dal jí letáček a odešel. Dnes, o dva dny později, měla ve schránce výzvu k zaplacení 2000 kč za žárovky, které nikdy nepřebrala, ani o nich neslyšela. Když volala na zákaznickou linku, paní na ní byla drzá, řekla, že tam mají od ní podepsanou smlouvu (tu nikdy nepodepsala), kterou však odmítala zaslat, a tvrdila že si má kolegyně vymýšlí, a doporučila dojít s ověřeným podpisem od notáře. takže kolegyně šla, nechala si ověřit svůj vlastní podpis a šla na pobočku Comfort Energy. Chtěla vidět podepsanou smlouvu, ovšem na té byli absolutně vymyšlené údaje - jiné datum narození, jiný telefon, a naprosto jiný podpis. Adresa pochopitelně souhlasila. Jediné, co jí řekli, bylo, že věc předají na právní oddělení, i tak s ní ale jednali jako s bláznem!


Požadované řešení

Proplacení nákladů na ověření podpisu, zničení podvodných smluv a rozvázání spolupráce s obchodním zástupcem, který tento podvod udělal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2016 14:05, před 9 lety

Pokud byla smlouva o dodávkách energie uzavřena způsobem, který popsala spotřebitelka, je neplatná a spotřebitelku k ničemu nezavazuje (postup obchodního zástupce společnosti se zjevně příčí dobrým mravům). Jednání obchodního zástupce společnosti by mohlo vykazovat také znaky trestného činu podvodu, případně přestupku proti majetku. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Vznikla-li spotřebitelce v souvislosti s jednáním zástupce společnosti škoda na majetku, může se domáhat její náhrady. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné nebo požádá-li o to spotřebitelka, hradí se škoda v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2016 11:36, před 9 lety

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že výše uvedený požadavek neobsahuje žádnou identifikaci, případně ani bližší informace o času, datu a místě návštěvy není možné tento požadavek prověřit.

Prosím o doplnění, tak aby bylo možné smluvní vztah jednoznačně identifikovat, obratem zahájíme šetření výše uvedených skutečností.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
CE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2016 21:49, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2016 10:26, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.