Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupila jsem si 2 ks antialergenních dek a polštářů z mikrovlákna, přičemž jsem za zboží zaplatila 998,-Kč + 99,-Kč za dopravu a obdržela dne 26.2.2016 voucher č. 15135 s tím, že zboží bude dodáno nejpozději do 20-ti dnů. Bohužel do dnešního dne, jsem zboží neobdržela, prodejce Slevolandie.cz neodpovídá na emaily, chat je stále offline (přesto jsem i tam zanechala zprávu) a telefon odpojený-nedostupný. Každopádně je zajímavé, že přestože je nekontaktní, tak své nabídky stále inzeruje a nabízí zboží stále dokola.
Antialergenní thermo deka a polštář z mikrovlákna (2 sady)
Požaduji vrácení peněz - společnosti již nevěřím, že by zboží dodala
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Hodnocení:
Komentář: Ráda bych vás informovala, že mnou uvedené zboží, včera 12/04/2016/ dorazilo a je v pořádku. Důvody opožděné dodávky jsou mi neznámé, zásilka žádné vyjádření neobsahovala. Velice děkuji za pomoc.