Společnost


DATAFIN LTD - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:121
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#10212Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2016, před 9 lety

Petra Holcová

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakoupila jsem si 2 ks antialergenních dek a polštářů z mikrovlákna, přičemž jsem za zboží zaplatila 998,-Kč + 99,-Kč za dopravu a obdržela dne 26.2.2016 voucher č. 15135 s tím, že zboží bude dodáno nejpozději do 20-ti dnů. Bohužel do dnešního dne, jsem zboží neobdržela, prodejce Slevolandie.cz neodpovídá na emaily, chat je stále offline (přesto jsem i tam zanechala zprávu) a telefon odpojený-nedostupný. Každopádně je zajímavé, že přestože je nekontaktní, tak své nabídky stále inzeruje a nabízí zboží stále dokola.


Produkt

Antialergenní thermo deka a polštář z mikrovlákna (2 sady)


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz - společnosti již nevěřím, že by zboží dodala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2016 15:20, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.4.2016 12:49, před 9 lety


Petra Holcová

Hodnocení:

Komentář: Ráda bych vás informovala, že mnou uvedené zboží, včera 12/04/2016/ dorazilo a je v pořádku. Důvody opožděné dodávky jsou mi neznámé, zásilka žádné vyjádření neobsahovala. Velice děkuji za pomoc.