Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10215Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2016, před 9 lety

Kateřina Švorcová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v červnu roce 2015 jsem si u společnosti koupila mobilní telefon- Iphone 5 Refurbished, se zárukou 12 měsíců. Poprvé jsem posílala telefon na reklamaci v srpnu roku 2015(FRC2015023332), kdy baterie nevydržela-po cca 12 hod na nabíječce byla nabitá třeba jen na 12%, a další závadou byla nečistota pod čočkou fotoaparátu.1 reklamace proběhla v pořádku a vše bylo vyřešeno. 2 reklamace(FRC2016004852) proběhla v únoru letošního roku, kdy byl opět nepořádek pod čočkou+ malé fialové flíčky které se objevovaly na fotkách.Telefon byl opět odeslán do reklamačního střediska v Příbrami, kde servisní technik napsal že vyměnil kameru a vyčistil čočku. Telefon jsem přebírala od firmy DPD dne 19.2..Když jsem telefon doma rozbalila, bohužel jsem zjistila že na fotkách se stále objevují ty fialové flíčky.Telefon jsem VŮBEC nepoužívala,a odnesla jsem ho rovnou na 3.reklamaci 22.2. A jaké bylo vyjádření technika na 3. reklamaci(FRC2016007731) ?
3 reklamace nebyla uznána, protože zařízení bylo zasaženo tekutinou a poškozeno neodborným zásahem,není to divné že na 2.reklamaci to technik nezjistil?Já telefon vůbec nepoužívala po 2.reklamaci. Asi se technici v CZC nepovažují za odborníky.Nikde jinde ten telefon nebyl rozdělaný, natož politý.
Předem děkuji


Produkt

GSM Apple Iphone 5, 16 GB, bílá - Refurbished, sériové číslo: 013625007347171


Požadované řešení

Nejradši bych byla, kdyby mi společnost CZC vrátila peníze, bohužel mně mrzí že jsem k nim ztratila důvěru, ráda jsem u nich nakupovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2016 21:42, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2016 11:28, před 9 lety

Dobrý den paní Švorcová.

Rádi bychom celou reklamace znovu se servisem řešili. Prosím vás o předání zboží znovu do reklamace (k mým rukám) . Pokusíme se udělat vše proto , aby reklamace byla vyřešena k vaší spokojenosti.

S pozdravem
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.4.2016 10:06, před 9 lety


Kateřina Švorcová

Hodnocení:

Komentář: Reklamace se nakonec vyřešila k mé spokojenosti. Děkuji za kladné vyřízení a vstřícnost p. Stýbla.