Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#10216Účtování nevyžádaných SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2016, před 9 lety

Stanislava Růžičková

Znění stížnosti

V období 20.12.2015 - 19.2.2016 mi byly operátorem O2 účtovány SMS na telef. č. 90460099.
Já jsem ale žádné takové SMS neposílala ani si žádné neobjednala.
Reklamovala jsem u O2, ale sdělili mi pouze, že na toto číslo byly SMS zaslány a že reklamaci zamítají.
Kontaktovala jsem i firmu Dimoco, ale dostala jsem odpověď od nějaké slovenské firmy, že jsou pouze call centrum a reklamace nevyřizují.
Zajímalo by mě, jak je něco takového vůbec možné.


Produkt

Jednalo se o 5 SMS v celkové ceně 495 Kč v období 20.12.2015 - 19.2.2016.


Požadované řešení

Ráda bych dostala zpět peníze za služby, které jsem neuskutečnila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2016 12:04, před 9 lety

Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitelka by měla podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Spotřebitelka se také může obrátit se na Český telekomunikační úřad, který rozhoduje spory mezi spotřebiteli a osobami vykonávajícími komunikační činnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2016 13:47, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.