Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V období 20.12.2015 - 19.2.2016 mi byly operátorem O2 účtovány SMS na telef. č. 90460099.
Já jsem ale žádné takové SMS neposílala ani si žádné neobjednala.
Reklamovala jsem u O2, ale sdělili mi pouze, že na toto číslo byly SMS zaslány a že reklamaci zamítají.
Kontaktovala jsem i firmu Dimoco, ale dostala jsem odpověď od nějaké slovenské firmy, že jsou pouze call centrum a reklamace nevyřizují.
Zajímalo by mě, jak je něco takového vůbec možné.
Jednalo se o 5 SMS v celkové ceně 495 Kč v období 20.12.2015 - 19.2.2016.
Ráda bych dostala zpět peníze za služby, které jsem neuskutečnila.
|
Tweet |
Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitelka by měla podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Spotřebitelka se také může obrátit se na Český telekomunikační úřad, který rozhoduje spory mezi spotřebiteli a osobami vykonávajícími komunikační činnost.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.