Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U cestovní kanceláře Neckermann jsem reklamovala služby poskytnuté na základě cestovní smlouvy na zájezd na Rhodos v Řecku. Podle sjednané cestovní smlouvy a zejména dle nabídky měl být v hotelu, ve kterém jsme byli ubytováni dle cestovní smlouvy, český animační klub Happy Events zdarma. V hotelu však český animační klub nebyl a dle slov manažerky hotelu byl tento klub v loňském roce zrušen. Na tento nedostatek jsem upozornila i delegátku cestovní kanceláře, se kterou jsme sepsali také zápis. Právě animační program pro děti v češtině byl důvodem, proč jsem si vybrala tento dražší hotel. Požádala jsem o vyřízení této reklamace poskytnutím slevy ve výši 5 % z celkové ceny zájezdu, tedy slevy odpovídající vzniklé újmě. Cestovní kancelář toto řešení ovšem odmítá a svaluje vinu na cestovní agenturu.
Zájezd na Rhodos v Řecku v době trvání od 5. června do 19. června 2013
Požaduji řádné vyřízení reklamace, zejména alespoň omluvu.
|
Tweet |
Dle § 852i odst. 1 občanského zákoníku odpovídá zákazníkovi za porušení závazků vyplývajících z uzavřené cestovní smlouvy cestovní kancelář. Spotřebitel má povinnost reklamaci uplatnit do 3 měsíců od skončení zájezdu, přičemž v tomto případě byl nedostatek prokazatelně vytčen již u delegátky cestovní kanceláře. Dle Frakfurtské tabulky slev lze za neposkytování přislíbených služeb žádat slevu 20-40% z ceny zájedu. Z výše uvedeného lze dovodit, že žádost o vrácení 5 % z ceny zájezdu není nepřiměřený požadavek.
Vážená paní Hůlková,
je nám líto, že Vaše dovolená neproběhla podle Vašich představ. Český animační klub Happy Events je nicméně, dle nabídky, v provozu během letních prázdnin, a provoz během června (a září) záleží na obsazenosti hotelu. Ta bohužel v termínu, ve kterém jste cestovali (5.-19.6.), nebyla dostatečná. Neotevření klubu pochopitelně není vinou cestovní agentury, ale neinformování o konkrétních podmínkách nabídky ano.
Vzhledem k tomu, že specifikace termínu otevření klubu Happy Events byla součástí nabídky, Vám nemůže být přiznána finanční kompenzace. Jako omluvu Vám nicméně na Vaši poštovní adresu zasíláme malý dárek pro Vaši dceru.
S přátelským pozdravem
Marcela Zelenková
Quality Coordinator
Thomas Cook s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Cestovní kanceláře se mi omluvila a zaslala milý dárek pro moji dceru. Za tento přístup děkuji.