Společnost


Callcentrum zdraví s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10221Neustále otravující nabízející zboží po telefonu s psychickým až agresivním nátlakem v 20:00 hod.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2016, před 9 lety

Jan Hájek

Znění stížnosti

Callcentrum zdraví mě neustále volají a nabízejí mě zubní pastu s přístrojem na zubní kámen (celkem zatím asi 7 krát).S některými jsem už mluvil několikrát a když jim řeknu že se mnou už mluvili a že mě mají vyřadit tak stále mě volají. Většinou odpovídají že to není možný a že jejich systém to nedovoluje bla bla bla ....
- Při dotazu aby mě spojily na vedoucího nemají telefon nebo tam není.
- při najití na internetu čistě callcentrum zdraví není.
- až jsem narazil na vás
- volají z telefonního čísla 608840766


Produkt

Nejdříve jsem byl šťastně vylosovaný a vyhrál jsem 2000kč, pak se ptají jestli mluví s majitelem, pak jakou mám pojišťovnu a pak popisují vše co jsem vyhrál a co všechno můžu mít a to pouze když zakoupím jejich přípravky v hodnotě kolem 2000kč


Požadované řešení

Zničte je! Nevím kde vzali na mě telefonní číslo z jaké databáze a hlavně aby mě už nevolali a neotravovali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2016 09:31, před 9 lety

Zpracování osobních údajů v marketingových databázích za účelem nabízení výrobků nebo služeb není samo o sobě zakázanou obchodní praktikou. Zpracovatelé těchto údajů se však musí řídit zákonem o ochraně osobních údajů.

§ 5 odst. 5 tohoto zákona stanoví, že provádí-li správce nebo zpracovatel zpracování osobních údajů za účelem nabízení obchodu nebo služeb subjektu údajů, lze pro tento účel použít jméno, příjmení a adresu subjektu údajů, pokud tyto údaje byly získány z veřejného seznamu nebo v souvislosti se svojí činností jakožto správce nebo zpracovatele. Správce nebo zpracovatel však nesmí uvedené údaje dále zpracovávat, pokud s tím subjekt údajů vyslovil nesouhlas. Nesouhlas se zpracováním je nutné vyjádřit písemně. Bez souhlasu subjektu údajů nelze k uvedeným údajům přiřazovat další osobní údaje.

Nesouhlas se zpracováním osobních údajů je tedy potřeba zaslat společnosti v písemné formě, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. K formulaci dopisu je možné využít tento volně dostupný vzor: https://www.dtest.cz/clanek-777/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Dle obchodního rejstříku je adresa sídla Callcentra zdraví: Praha - Nusle, U družstva Ideál 1093/14, PSČ 140 00.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2016 23:21, před 9 lety

Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:

"Dobrý den, pokud nemáte o podobný hovor již zájem, prosím sdělte nám Vaše telefonní číslo, které nechám zablokovat, aby se na něj od nás již nikdo nemohl dovolat. Omlouváme se, pokud Vás hovor jakkoliv obtěžoval."

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.4.2016 08:32, před 9 lety


Jan Hájek

Dobrý den
Děkuji, ale je to jako bomba. Otravují telefony a ještě aby přestali tak já! jím musím poslat doporučený dopis aby mi už nevolali. To se mě teda vůbec nelíbí představa že mě bude volat několik firem do roka a já pokaždé budu psát doporučený dopis který musím zaplatit. Nebylo by možné aby ho zaplatila firma co mě pořád volá?
Jinak děkuji určitě jim napíšu chutně šťavnatý dopis co si o nich myslím s tím aby mi už nevolali ....

Hájek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2016 09:52, před 9 lety

Zpracovává-li společnost osobní údaje spotřebitele po právu (osobní údaje byly získány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů), je opravdu nutné nesouhlas se zpracováním osobních údajů vyjádřit písemně (dle § 5 odst. 5 zákona o ochraně osobních údajů). Náhradu škody by v takovém případě nebylo možné žádat, neboť společnost postupovala v souladu se zákonem a nedopustila se protiprávního jednání.

Něco jiného by bylo, kdyby společnost zpracovávala osobní údaje neoprávněně. Za takovýchto okolností by bylo vhodné obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, který vykonává státní dozor v oblasti ochrany osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2016 18:23, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.