Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Text odeslané stížnosti na PPL.
Stížnost.
V systému je napsáno, že jsem nebyl zastižen - nemožnost zanechat oznámení.
Mám velkou antikorovou schránku osvícenou LED diodami, která je vidět přes půl města. Že mě bylo voláno z čísla PPL není pravda, protože nemám takový nepřijatý hovor, a ani zprávu. V uvedeném čase nezachytila žádná z mých kamer, že by se mi někdo pokoušel doručit zboží. A už vůbec nebudu nikam jezdit, jak chtěl po mě řidič, protože jsem si prostě tu přepravu zaplatil. Tímto berte prosím na zřetel, že jsem s vašimi službami hrubě nespokojený a budu o tom informovat své dodavatele.
PPL
Přejděte na jinou přepravní službu, protože ani hotline nepomohlo.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem. Pokud společnost nepostupovala tak, jak bylo v zasílatelské smlouvě ujednáno, je vhodné poskytnutí služby reklamovat u zasilatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.