Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10223Lhaní, neochota, arogance

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2016, před 9 lety

Miroslav Legutko

Znění stížnosti

Text odeslané stížnosti na PPL.

Stížnost.
V systému je napsáno, že jsem nebyl zastižen - nemožnost zanechat oznámení.
Mám velkou antikorovou schránku osvícenou LED diodami, která je vidět přes půl města. Že mě bylo voláno z čísla PPL není pravda, protože nemám takový nepřijatý hovor, a ani zprávu. V uvedeném čase nezachytila žádná z mých kamer, že by se mi někdo pokoušel doručit zboží. A už vůbec nebudu nikam jezdit, jak chtěl po mě řidič, protože jsem si prostě tu přepravu zaplatil. Tímto berte prosím na zřetel, že jsem s vašimi službami hrubě nespokojený a budu o tom informovat své dodavatele.


Produkt

PPL


Požadované řešení

Přejděte na jinou přepravní službu, protože ani hotline nepomohlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2016 10:34, před 9 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem. Pokud společnost nepostupovala tak, jak bylo v zasílatelské smlouvě ujednáno, je vhodné poskytnutí služby reklamovat u zasilatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 15:57, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.