Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
po třech měsících užívání telefonu Huawei mate 7 se mi na displeyi objevila v pravém dolním rohu malá zelená čárka, tak jsem ho odeslala na reklamaci a po více jak 3 týdnech mi bylo sděleno, že se to zamítá, že je tel mechanicky poškozen, ale obchod se vyjádřil, že mechanicky poškozen není, ale firma britex tvrdí něco jiného, v dokumentaci dokonce nafotili kousek jiného telefonu. Servis se mnou nekomunikuje, protože na reklamaci jim ho dal prodejce, kde jsem ho kupovala, Tel. mi nikdy nespadnul, měla jsem ho celou dobu v pouzdře
požaduju bezplatnou opravu, nebo odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, pokud je pro vyřizování reklamace určena třetí osoba. Je tedy nutné se obrátit přímo na obchodníka, u kterého bylo zboží zakoupeno, nikoliv na třetí osobu (servis).
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.