Společnost


CETELEM ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10227Zvýšení úvěrového rámce kreditní karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2016, před 9 lety

Karel Lysek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Měl jsem u společnosti Cetelem úvěr který jsem splatil a jehož doplňkovým produktem byla kreditní karta. Po splacení úvěru jsem tuto kartu použil pro placení výrobků a služeb.Společnost Cetelem bez mého požadavku navýšila úvěrový rámec karty a já nemám zájem o navýšení úvěrového rámce mojí kreditní karty kterou mi společnost Cetelem navýšila již celkem třikrát naposledy 13.3,2016 na 100000 Kč. Tuto skutečnost oznamují vždy dopisem bez možnosti vyjádření. Na moje emailové zprávy o odmítnutí tohoto navýšení nereagují.

S pozdravem
Karel Lysek
Máchova 638,
73961 Třinec
+420 777 171 159


Produkt

Kreditní karta společnosti Cetelem


Požadované řešení

snížení úvěrového rámce kreditní karty na původní úroveň


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2016 14:59, před 9 lety

Dle produktových podmínek společnosti CETELEM ČR, a.s. pro revolvingové úvěry (dle Všeobecných obchodních podmínek se jedná o úvěr s opakovaným čerpáním z poskytnutého úvěrového rámce) je společnost oprávněna, zejména na základě opětovného vyhodnocení úvěruschopnosti spotřebitele, zvýšit aktuální úvěrový rámec. Pokud spotřebitel se zvýšením úvěrového rámce nesouhlasí, má možnost změnu odmítnout a to bezodkladným písemným nebo telefonickým oznámením adresovanému společnosti. V případě doručení spotřebitelova nesouhlasu se zvýšením aktuálního úvěrového rámce bude k tomuto dni aktuální úvěrový rámec snížen na původní výši. Pokud spotřebitel vyčerpal peněžní prostředky ve výši překračující původní rámec, platí, že s jeho zvýšením souhlasí.

Pokud společnost na vyjádření nesouhlasu nereaguje, je vhodné službu reklamovat. Reklamaci je možné mimo jiné uplatnit telefonicky na čísle 257 080 150 nebo prostřednictvím elektronické komunikace na emailovou adresu reklamace@cetelem.cz (více informací je možné vyhledat na následující webové adrese www.cetelem.cz/.fileboard-download/Components/dokumenty-ke-stazeni/zakladni-dokumenty/.content/0/.media/reklamacni_rad.pdf?mtime=1433324519). Společnost vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího podání. V případě, že spotřebitel nesouhlasí s rozhodnutím společnosti o vyřízení reklamace, má právo obrátit se písemně s následnou reklamací na Klientský servis společnosti a v případě operace (ne)provedené prostřednictvím úvěrové karty na Oddělení Card management. Nesouhlasí-li spotřebitel ani s tímto následným rozhodnutím společnosti, má právo obrátit se na finančního arbitra podáním uplatněným na adrese Legerova 69/1581, 110 00 Praha 1.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 15:51, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na finančního arbitra.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.