Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Měl jsem u společnosti Cetelem úvěr který jsem splatil a jehož doplňkovým produktem byla kreditní karta. Po splacení úvěru jsem tuto kartu použil pro placení výrobků a služeb.Společnost Cetelem bez mého požadavku navýšila úvěrový rámec karty a já nemám zájem o navýšení úvěrového rámce mojí kreditní karty kterou mi společnost Cetelem navýšila již celkem třikrát naposledy 13.3,2016 na 100000 Kč. Tuto skutečnost oznamují vždy dopisem bez možnosti vyjádření. Na moje emailové zprávy o odmítnutí tohoto navýšení nereagují.
S pozdravem
Karel Lysek
Máchova 638,
73961 Třinec
+420 777 171 159
Kreditní karta společnosti Cetelem
snížení úvěrového rámce kreditní karty na původní úroveň
|
Tweet |
Dle produktových podmínek společnosti CETELEM ČR, a.s. pro revolvingové úvěry (dle Všeobecných obchodních podmínek se jedná o úvěr s opakovaným čerpáním z poskytnutého úvěrového rámce) je společnost oprávněna, zejména na základě opětovného vyhodnocení úvěruschopnosti spotřebitele, zvýšit aktuální úvěrový rámec. Pokud spotřebitel se zvýšením úvěrového rámce nesouhlasí, má možnost změnu odmítnout a to bezodkladným písemným nebo telefonickým oznámením adresovanému společnosti. V případě doručení spotřebitelova nesouhlasu se zvýšením aktuálního úvěrového rámce bude k tomuto dni aktuální úvěrový rámec snížen na původní výši. Pokud spotřebitel vyčerpal peněžní prostředky ve výši překračující původní rámec, platí, že s jeho zvýšením souhlasí.
Pokud společnost na vyjádření nesouhlasu nereaguje, je vhodné službu reklamovat. Reklamaci je možné mimo jiné uplatnit telefonicky na čísle 257 080 150 nebo prostřednictvím elektronické komunikace na emailovou adresu reklamace@cetelem.cz (více informací je možné vyhledat na následující webové adrese www.cetelem.cz/.fileboard-download/Components/dokumenty-ke-stazeni/zakladni-dokumenty/.content/0/.media/reklamacni_rad.pdf?mtime=1433324519). Společnost vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího podání. V případě, že spotřebitel nesouhlasí s rozhodnutím společnosti o vyřízení reklamace, má právo obrátit se písemně s následnou reklamací na Klientský servis společnosti a v případě operace (ne)provedené prostřednictvím úvěrové karty na Oddělení Card management. Nesouhlasí-li spotřebitel ani s tímto následným rozhodnutím společnosti, má právo obrátit se na finančního arbitra podáním uplatněným na adrese Legerova 69/1581, 110 00 Praha 1.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na finančního arbitra.