Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#10230Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2016, před 9 lety

Jaroslav Pospíšil

Znění stížnosti

Dobrý den,

koupil jsem v ew kávovar, který jsem po pěti měsících musel reklamovat, k výrobku jsem dodal fakturu od pořízení zboží. Reklamaci mi prodejce zamítl z důvodu, že na výrobku prý chybí nálepka s výrobním číslem. Nejsem si vědom, že bych nálepku sundal, ale je to možné. Má prodejce nárok mi reklamaci zamítnout?

Děkuji za radu, jak postupovat

Jaroslav Pospíšil


Požadované řešení

Uznání reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 14:07, před 9 lety

S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba,13) je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Pokud spotřebitel předloží fakturu na zakoupené zboží či jakýkoli jiný doklad prokazující, že zboží bylo skutečně zakoupeno u daného obchodníka, prodávající nesmí přijetí reklamace odmítnout. Chybějící nálepka s výrobním číslem nemůže být důvodem pro nepřijetí reklamace ani pro její zamítnutí.

Pokud prodávající zboží k reklamaci nepřijme, dopouští se správního deliktu dle §24 odst. 7 písm v) zákona o ochraně spotřebitele, za který mu lze uložit pokutu až do výše 3000000 Kč. Dozorovým orgánem v této oblasti je Česká obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět k prošetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2016 10:02, před 9 lety

Vážený pane Pospíšile,

snažila jsem se dohledat reklamaci podle Vašeho jména, bohužel se mi to nepodařilo. Více informací jste nám k dohledání původní reklamace neposkytl, čili Vás nejsme schopni kontaktovat.

Pokud byla reklamace zamítnuta na základě uvedeného důvodu (neexistence výrobního štítku), pak se za toto nedorozumění velice omlouváme. Prodejnu jsem o Vašem podnětu informovala. Poprosím Vás touto cestou, dostavte se prosím opět na naši prodejnu na Černém Mostě v Praze, kde s Vámi bude sepsána nová reklamace. Samozřejmě jsme schopni Vám uhradit náklady, které Vám spolu s uplatněním reklamace vznikly.

Věříme, že nyní již proběhne vše v pořádku a budete s opravou a s výrobkem i nadále spokojen.

Přeji příjemný den

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2016 14:59, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.4.2016 15:35, před 9 lety


Jaroslav Pospíšil

Hodnocení: