Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#10234Reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 32 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2016, před 9 lety

Lubor Štundl

Znění stížnosti

Dobrý den,
před rokem a půl jsem u společnosti T-mobile zakoupil mobilní telefon Iphone 5S.
Dne 4.3 2016 jsem telefon přinesl na prodejnu s tím že vada displeje nefunkční řádek a žlutý flek na displeji.
Dne 17.3 vyřízena reklamace výměna touchscreen+ lcd.
Téhož dne se projevila závada displeje - nefunkční dotyk.
17.3 převzata reklamace Vada displeje nefunkční dotyk
Dne 24.3 vyřízena reklamace provedena výměna vadného komponentu lcd+ Touchscreen.
Dne 24.3 displej znatelně žlutě zabarvený kontrola se stejnými 4mi přístroji na prodejně, převzata reklamace pro žlutý displej.

Na místě jsem chtěl odstoupit od smlouvy pro neopravitelnou závadu a bylo mě řečeno ,že nelze protože pokaždý je sice chyba Lcd+ displey a jiná chyba.
Prosím poraďte jak postupovat.
Děkuji


Produkt

Iphone 5s Imei 351987068766719


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy u uvedeného mob. tel.
U společnosti zakoupím nový mob. tel. stejné značky a prodloužení smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 14:57, před 9 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady.

Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

K tomu je třeba dodat, že pokud zboží po uznané reklamaci a provedené opravě vykazuje stále stejné vady, lze namítat nevyřízení reklamace řádně a včas v rozporu s § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Marné uplynutí lhůty pro řádné vyřízení reklamace zakládá právní fikci podstatného porušení smlouvy a spotřebiteli vzniká právo od této smlouvy odstoupit v souladu s § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 14:59, před 9 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.