Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#10235Nedodané zaplacené zboží, nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2016, před 9 lety

Václav Toffl

Znění stížnosti

Dne 09.3.2016 jsem objednal a hned zaplatil "Trusty Cane hůl". Několikrát jsem zboží e-mailem urgoval (11.3., 22.3.)Dne 23.3.2016 jsem poslal e-mail o zrušení zakázky a žádost o vrácení peněz.Dostal jsem 14.3.2016 email od paní Radové, že se omlouvá, zboží do středy pošle. Neposlala, od té doby nereaguje na e-maily, telefon nezvedá.


Produkt

"Trusty Cane hůl se světlem", Číslo objednávky : 08214504, Datum : 09.03.2016 08:21:49 Jedná se o hůl, která nepadá, když ji pustíte, ale stojí. Pomáhá postiženýn a starším lidem.


Požadované řešení

Chci vrátit peníze (329,- Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 11:09, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.3.2016 13:56, před 9 lety


Václav Toffl

Hodnocení:

Komentář: Dnes jsem obdržel objednané a zaplacené zboží Trusty Can hůl se světlem, které jsem od dodavatele marně urgoval.