Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Moje objednávka u "Slevyjakokrava" -
---------- Původní zpráva ----------29.01.2016
KARTOU ANO
POWER BANK 20000mAh. Chytrá ZÁLOŽNÍ BATERIE 160129 -104109 499.00 voucher
5.02. 2016 jsem toto zboží obdržela, ale přišel mi nepoužitelný zmetek. Psala jsem dotaz na kontaktní e-mail info@slevyjakokrava.cz. Ale na tento e-mail nikdo nereaguje. Po týdnu jsem se dovolala na kontaktní telefon 725 433 335 kde mi bylo oznámeno že někde v obchodních podmínkách najdu formulář pro reklamaci. Tu jsem našla, vytiskla- vypsala a jelikož jsem zboží posílala zpět 16.2.2016 což je do 14 dnů od obdržení, mám ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy. Takový formulář jsem taky poslala i z vadným zbožím na adresu " Jaromír Končický - Na Harfě 712/7 - 190 00 Praha 9. Číslo zásilky je RR896939584CZ. Podle sledování zásilek jsem si zjistila že byl balíček doručen na adresu hned následující den, tudíž 17.2.2016. A zase se nic nedělo. Žádný e-mail ani telefon. 15.3.2016 jsem se dovolala na jejich kontaktní telefon, abych se zeptala na stav reklamace. Jenže operátorka mi žádné informace nemůže podat. Je tam jen od toho aby přijímala hovory. Nemá k žádným informacím přístup. Nahlásila jsem jí jméno, číslo zásilky a číslo mého telefonu s tím že to vše předá reklamačnímu oddělení a ti se mi hned následující den ozvou. A zase se nic nedělo. Opět jsem se na tento telefon dovolala včera - to je 23.3.2016 a zase ta samá situace. Jen mi řekla že vše co jsem jí nahlásila předala dál a že ona za to nemůže že si mi nikdo neozval. Musela jsem jí vše nahlásit znovu a rázně jsem jí řekla že jestli se mi nikdo neozve ještě týž den, maximálně následující den, tak podávám stížnost na ČOI. Porušili v mém případě hned dva zákony. Měli mi vystavit doklad o přijetí reklamace, což neudělali a když se se mnou nijak nespojili, měla být moje reklamace do 30ti dnů vyřízena. Ale já nemám ani zboží, ani peníze. Moc ráda bych chtěla poradit, co dělat aby mi vrátili peníze za zaplacené zboží, které jsem jim poslala zpět. S pozdravem p. Filová
Nabídka výhodného - levného - nákupu zboží.
Dořešení reklamace, vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě smluv uzavřených distančním způsobem (například koupě v internetovém obchodě) má spotřebitel právo své rozhodnutí změnit a od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy zákon vyžaduje textovou formu, postačí tedy zaslání emailu či textové zprávy.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:
"Nekomunikovali se mnou nijak- ani telefonicky, ani písemně. Dnes jsem měla ve schránce nové vyměněné zboží - i když jsem chtěla vrátit peníze. Tak uvidím, snad bude dodaná Power banka fungovat."
Na základě výše uvedeného případ uzavíráme, nebo stížnost byla vyřešena.