Společnost


Bc. Pavel Cigánek

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10241Oprava Samsungu Core

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2016, před 9 lety

Dorosiňská Alena

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 4.3. 2016 jsem do Vaší opravny na Výškovické ulici zanesla s důvěrou můj pokažený mobil Samsung Core. Po několika mých urgencích mi byl 24.4.2016 vrácen jako opravený. Bohužel / a to je moje vina/ mi pan prodavač tento mobil nevyzkoušel při předání a teprve až doma jsem zjistila, že závada nebyla odstraněna - jednalo se o poruchu nabíjení.
Protože nejsem spokojena se službami této firmy, jsem nucena odstoupit od smlouvy, pokud se nedohodneme jinak. / Mobil mi navíc byl vrácený v polském jazyce./
Věřím, že došlo pouze k nedorozumění a velmi nerada bych si na tuto firmu stěžovala. Jistě pochopíte,že v současné době zůstat bez patřičného vysvětlení Vaší firmy tři týdny bez mobilu / když mi byla přislíbena oprava do týdne od předání, t.j. do 11.4,. 2016/ je velmi nepříjemné. / Musela jsem si totiž půjčit jiný mobil, který je ale jen na jednu sim kartu a tak se mi spousta lidí nemůže dovolat. Za opravu jsem zaplatila 700 Kč a mobil bohužel není v pořádku. Věřím, že se bez zbytečných dohadů domluvíme a mobil bude k mé spokojenosti co nejdříve opraven. S pozdravem Alena Dorosiňská.


Požadované řešení

Požaduji novou, tentokrát konečnou opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2016 09:37, před 9 lety

Má-li spotřebitelka pochybnosti, že oprava telefonu (na základě smlouvy o dílo, placená oprava) byla provedena řádně, a je přesvědčena, že dílo je vadné, může uplatnit u zhotovitele reklamaci. Spotřebitel má povinnost oznámit vadu bez zbytečného odkladu poté, kdy ji zjistil nebo při náležité pozornosti zjistit měl, nejpozději však do dvou let od předání díla.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2016 11:14, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.