Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10245Zamítnutá reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2016, před 9 lety

Yveta Buchtová

Znění stížnosti

2. 12. 2014 jsem zakoupila sportovní obuv Loap, velikost 38, cena 699 Kč. (2263020696 č. r. 198/16.), na prodejně v NC Královo Pole Brno.

20. 2. 2016 jsem boty reklamovala na prodejně v NC Futurum. Do bot začala prosakovat voda, v obou patách byla prasklá podrážka ve středu podpatku.

Reklamace byla zamítnuta s odůvodněním:

"Vámi reklamovaná vada - obě boty na patě se udělala díra, prošlapané - nebyla způsobena výrobní či technologickou vadou, ale mechanickým poškozením a opotřebením obuvi v průběhu užívání.
Podle charakteru poškození byl defekt způsoben nerovnoměrným opotřebením podešve v patách, které způsobilo zeslabení podešví v u obou bot. Na levé botě došlo až k prodření a prasknutí podešve. Příčinou vzniku defektu je nerovnoměrné opotřebení - využití podešví.
Vada materiálu v místech defektu nebyla zjištěna."

Zašla jsem s botami do opravny pro radu, zda se dají boty ještě nějak zachránit opravou. Bylo mi řečeno že oprava možná není a že opotřebením v průběhu užívání se poškození stát rozhodně nemohlo a reklamace mi měla být uznána.

Děkuji


Produkt

Obuv Loap. Číslo zboží: 2263020696. Číslo reklamace 198/16.


Požadované řešení

Výměna za nové zboží nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 14:25, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2016 17:37, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.